Auchan își consolidează prezența în online și se listează pe Bringo

Bringo, prima platforma românească specializată în cumpărături online personalizate și livrare rapidă la domiciliu, și Auchan, unul dintre cei mai mari retaileri din România, devin parteneri cu scopul extinderii opțiunilor pentru cumpărături online. Începând cu luna septembrie, peste 30.000 de produse alimentare și non-alimentare din magazinele Auchan pot fi comandate online prin platforma Bringo. Auchan își consolidează prezența în online și se listează pe Bringo

Astfel, utilizatorii Bringo au la dispoziție peste 30.000 de produse din magazinele fizice Auchan, atât produse alimentare din categorii precum fructe și legume proaspete, carne, lactate, produse de băcănie și patiserie, cât și produse non-alimentare, de la electrocasnice și articole de îngrijire a casei sau grădinii, până la hrană și produse pentru animalele de companie. De asemenea, membrii MyCLUB Auchan își pot conecta cu ușurință cardul de fidelitate în aplicația Bringo pentru a avea acces la numeroase avantaje și beneficii la cumpărături.

În acest moment serviciul Bringo de livrare din Auchan este disponibil în cele 8 hipermarketuri din București (Titan, Militari, Crângași, Drumul Taberei, Berceni, Cotroceni, Pallady și Vitan), iar în perioada următoare vor fi adăugate în Bringo toate hipermarketurile Auchan din țară.


Citește și: Tiberiu Dăneţiu, Auchan România: 2023 este în primul rând un an de perfecționare a formatelor cu care operăm, dar și unul al inovațiilor;


„La șapte ani de la lansare, Bringo continuă să-și dezvolte rețeaua de parteneri, dovedind încă o dată succesul modelului său de business, unic pe piața românească de e-commerce – cumpărături așa cum le-ar face fiecare dintre noi, alese și livrate cu atenție de către un personal shopper. Suntem încântați de parteneriatul cu Auchan și ne dorim să creștem împreună rețeaua de clienți, oferind o mare diversitate de produse și oferte regăsite și în magazinele fizice, dublată de confortul cumpărăturilor online personalizate. În același timp, acest nou parteneriat consolidează poziția Bringo ca marketplace pe piața din România”, a declarat Cătălin Samara, CEO Bringo Internațional.

„Auchan își propune să fie cât mai aproape de clienții săi, iar online-ul este o axă strategică de referință pentru comerțul nostru, parteneriatul cu Bringo fiind o oportunitate de a ne dezvolta și diversifica serviciile online. Suntem bucuroși de această colaborare și încântați să putem oferi clienților Bringo gamele noastre largi de produse și prețurile avantajoase. Astfel, le oferim o opțiune suplimentară de a-și procura rapid și simplu produsele preferate din magazinele Auchan, aceștia având acces la o gamă variată de articole esențiale, produse românești, preparate proaspete din laboratoarele noastre, precum și la un sortiment variat de alimente pentru un stil de viață sănătos, totul din confortul propriei locuințe.” a declarat Teodor Șerban, Director Eficiență și Proiecte Auchan România.

Bringo Mall, peste 6.400 de comenzi în șase luni de la lansare. Valoarea medie a unei comenzi este de 340 lei
Bringo Mall, peste 6.400 de comenzi în șase luni de la lansare. Valoarea medie a unei comenzi este de 340 lei
La șase luni de la lansare, Bringo anunță rezultatele serviciului Bringo Mall, dezvoltat sub conceptul „O...
Bringo lansează Bringo Mall - o singură comandă și taxă de livrare, mai multe magazine
Bringo lansează Bringo Mall - o singură comandă și taxă de livrare, mai multe magazine
Bringo România, platformă dedicată cumpărăturilor online personalizate și livrărilor rapide, lansează Bringo...

Parteneriatul reprezintă obiectivul comun al acelor două companii de a veni în întâmpinarea consumatorilor și a noilor tendințe ale comportamentului de cumpărare. În acest sens, inițiativa se traduce prin: disponibilitatea unui număr tot mai mare de opțiuni privind magazinele de unde clienții își pot efectua cumpărăturile online, în funcție de necesități și proximitate; accesul la mai multe magazine dintr-o singură aplicație; diversitatea produselor și a ofertelor, aceeași ca în magazinele fizice; mai multe opțiuni de livrare în funcție de preferințele clienților.

Disponibilitatea magazinelor Auchan pentru utilizatorii Bringo se adaugă unei liste importante de beneficii pe care platforma le oferă deja, de la personal shopper-ul care oferă asistență personalizată de-a lungul întregului traseu al comenzii, până la oferte de la producători locali, mai multe opțiuni de livrare, și garanția primirii banilor înapoi în cazul în care clienții sunt nemulțumiți de starea produselor din categoria fresh.
 

 Auchan continuă expansiunea pe segmentul de proximitate
Auchan continuă expansiunea pe segmentul de proximitate
Auchan a inaugurat un nou supermarket Auchan de mari dimensiuni, în incinta Moșnita City Mall din Moșnița Nouă,...
Cătălin Samara pleacă de la conducerea Bringo
Cătălin Samara pleacă de la conducerea Bringo
Bringo, platforma de e-grocery lansată în 2015 în România, anunță plecarea lui Cătălin Samara de la conducerea...
Bringo, noi features și șase milioane de comenzi la final de an
Bringo, noi features și șase milioane de comenzi la final de an
Piaţa de comerţ digital a înregistrat un ritm mai lent de creștere în anul 2022, comparativ cu anii precedenți,...
Un nou parteneriat strategic în piața de delivery: Penny se listează pe Bringo
Un nou parteneriat strategic în piața de delivery: Penny se listează pe Bringo
Bringo, platforma specializată în cumpărături online și livrare la domiciliu, și discounterul german Penny, unul...