Cafea Fortuna are un nou director general

Conducerea producătorului român Cafea Fortuna a fost preluată, recent, de către Marius Babătă, care a ocupat anterior funcția de director general adjunct al companiei. Cafea Fortuna are un nou director general

Marius Babătă lucrează în cadrul companiei de zece ani; și-a început cariera ca tehnolog, fiind promovat ca inginer de producție și ulterior în funcția de director de producție și apoi director general adjunct al Cafea Fortuna.

Fostul manager general, Cristian Scarlat, a preluat funcția de director general adjunct al companiei.

Schimbare de imagine

Cafea Fortuna a trecut recent printr-un proces de schimbare a imaginii, noile ambalaje și produse urmând să fie lansate pe piață începând cu luna noiembrie.

”Ne propunem să ne consolidăm poziția și să ne creștem cota în marile lanțuri de magazine”, a declarat Marius Babătă pentru revista Progresiv.

Managerul estimează o creștere ușoară în acest al volumelor Cafea Fortuna, de 5%, comparativ cu anul precedent, în condițiile în care nici piața nu va înregistra o creștere foarte mare, în ciuda reducerii TVA la 9%.

Marius Babătă se așteaptă la o creștere a consumului începând cu anul viitor, când va fi eliminată acciza la cafea, potrivit modificărilor aduse Codului Fiscal.

Cafeaua boabe și capsulele energizează o piață puternic afectată de inflație
Cafeaua boabe și capsulele energizează o piață puternic afectată de inflație
O categorie care pare să urmeze trendurile inovației și premiumizării din anii anteriori, cafeaua se bucură de fidelitate din partea...
Un nou târg Auchan de cafea și ceai: cafeaua single origin și cea de specialitate, tot mai căutate
Un nou târg Auchan de cafea și ceai: cafeaua single origin și cea de specialitate, tot mai căutate
Până pe 7 februarie 2023, hypermarketurile Auchan din întreaga țară organizează tradiționalul Târg de Cafea și Ceai, ajuns anul acesta la...
Cafeaua, o categorie în care premiumizarea dă tonul creșterii
Cafeaua, o categorie în care premiumizarea dă tonul creșterii
În fața unui consumator tot mai sofisticat, piața cafelei din România se adaptează cu rapiditate. Deși la nivel de consum pe cap de locuitor...
Atana Škalko, BEO Beverages South East Market Nestlé: Piața locală are un potențial foarte mare de dezvoltare
Atana Škalko, BEO Beverages South East Market Nestlé: Piața locală are un potențial foarte mare de dezvoltare
Deși în România consumul de cafea este cu 60% mai mic decât media UE, după cum arată datele Euromonitor, Atana Škalko, Business Executive...