Alianța strategică dintre K.M.Trust Group și Marco Polo CEE va genera afaceri de 2 mil. euro anul acesta

K.M. Trust Group, una dintre cele mai importante companii pe segmentul serviciilor de recrutare și dezvoltare pentru management, a încheiat o alianță strategică cu Marco Polo CEE, companie antreprenorială românească de top în domeniul serviciilor de training și consultanță organizational, estimând pentru acest an o cifră de afaceri consolidată de două milioane de euro. Alianța strategică dintre K.M.Trust Group și Marco Polo CEE va genera afaceri de 2 mil. euro anul acesta

Cele două entități vizează anul acesta o creștere de 20% pe segmentul clienților corporate și de 30% pe segmentul antreprenorial și un volum total de business de 2 milioane de euro. Domeniile cu cele mai mari perspective de creștere sunt sectorul bancar, segmentul agribusiness, FMCG, IT&C și cel de retail.

“Analizele noastre arată că atragerea oamenilor potriviți în rolurile cheie ale companiilor și antrenarea acestora pentru a genera performanță, inclusiv menținerea și îmbunătățirea gradului de sănătate la nivel fizic și emoțional în contextul actual, se regăsesc printre principalele preocupari în rândul companiilor. Alianța cu Marco Polo CEE oferă soluții concrete de adresare a provocărilor majore ale mediului de business, abordând elementul central al oricărui business – oamenii,” declară Radu Manolescu (foto), Managing Partner K.M. Trust Group.

“Focusul companiilor în această perioadă este transformarea modelelor de business pentru a face față și chiar a valorifica oportunitățile unui mediu atât de volatil. Practic, vorbim de o continuă schimbare a modelelor de business, iar presiunea pe resursa umană aflată la vârful marilor organizații este din ce în ce mai mare. Este crucial să asigurăm capacitate de leadership economic și social, iar pentru aceasta este nevoie de expertiză specializată. Avem nevoie de lideri bine pregătiți, atât pe zona de hard cât și pe cea de soft skills, pentru a traversa perioadele de incertitudine la care suntem expuși continuu”, spune Lucian Marin, co-fondator Marco Polo CEE.

Fondate în 2005 si respectiv 2009, K.M.Trust & Partners si K2S sunt singurele companii din România care oferă întreg spectrul de servicii de Executive Search, Recrutare si Selectie, Coaching, Dezvoltare și Transformare Organizațională și Mental Health Support, dedicate managementului companiilor. K.M.Trust Group deține un portofoliu de peste 100 de companii – client, unii dintre cei mai mari contributori în PIB-ul României și angajatori în industriile de retail, agribusiness, energie, tehnologie, servicii financiare, farmaceutice sau producție industrială.

Marco Polo CEE a fost fondată în România, ca parte a Marco Polo Performance, de o echipă de manageri ai unor afaceri de top, cu experiență în FMCG, servicii sau educație. Fiecare dintre consultanții Marco Polo CEE au cel puțin 20 de ani de experiență în roluri strategice și executive, direct implicați în transformări de afaceri. Focusul Marco Polo CEE este dezvoltarea afacerilor clienților, dezvoltarea capitalului uman și a comunităților. Prin cele 2 birouri, la București și Varșovia, compania lucrează cu peste 80 de clienți corporate și antreprenori din Europa de Est.

Marco Hoessl CEO Kaufland Romania & Moldova planurile retailerului pentru Romania. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Planurile Kaufland România într-un peisaj hipercompetitiv
Patru-cinci miliarde de euro – acesta este bugetul alocat de grupul Schwarz pentru dezvoltarea businessului Kaufland din România în ultimii 20 de...
Andrei Ursulescu
Scandia își securizează creșterea printr-un amplu proces de reorganizare
În urmă cu 14 ani Scandia însemna o fabrică în Sibiu și 550 de angajați, iar în prezent businessul numără șapte unități de producție...
sediu KPMG soseaua Bucuresti Ploiesti
KPMG face schimbări la leadership pentru echipele din România și Moldova
KPMG România și Moldova anunță schimbări la nivelul funcțiilor de Partener și Partener Asociat. „Extinderea echipei de leadership reflectă...
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea, legislația, impozitarea,...
2023, un mix între prudență și consolidare pentru Kaufland România
2023, un mix între prudență și consolidare pentru Kaufland România
Dacă anul trecut a venit cu o premieră pentru strategia de expansiune a Kaufland în România, în 2023 Marco Hoessl, Director General al...
Marco Hoessl, Kaufland România: Comoditatea este cel mai mare dușman al performanței
Marco Hoessl, Kaufland România: Comoditatea este cel mai mare dușman al performanței
Acesta este crezul lui Marco Hoessl, executivul aflat la conducerea unuia dintre cei mai puternici jucători din piața locală de retail, dar și...