Ce factori determină o livrare de succes a bunurilor

Fiecare dintre noi se confruntă zilnic cu situații neprevăzute care produc modificări în agenda proprie. Fără o planificare prealabilă a obiectivelor și a task-urilor, ar fi dificil de gestionat și rezolvat situațiile în așteptare, dar și cele urgente. Vom tinde să ne concentrăm atenția pe anumite aspecte, pierzând din vedere altele, iar rezultatele conduc de cele mai multe ori la o aglomerare a programului de lucru, cu influențe negative asupra individului, dar și asupra celorlaltor persoane aflate în legătură directă sau indirectă. [P] Ce factori determină o livrare de succes a bunurilor

Planificarea ajută la vizualizarea și atingerea obiectivelor prin maximizarea potențialului de lucru. O bună planificare reprezintă și o prioritizare în funcție de importanță, termen limită sau timp necesar pentru finalizare. Planificarea proprie conduce și la planificarea celorlalți  indivizi, astfel că, în final, rezultatul va fi unul îmbucurător pentru toate părțile implicate.

Indiferent că ne referim la task-uri individuale, de echipă sau proiect, pentru a ne bucura de succes este important să ne planificăm individual activitatea și să ne sincronizăm la nivel de grup pentru a putea livra un rezultat final peste așteptări. În industria în care activăm, acest lucru se traduce prin colectări și livrări la timp, prezența mărfii la raft în timp util și în cantitățile solicitate, număr redus de daune sau reclamații, iar în final, prin clienți satisfăcuți – clienții noștri și deopotrivă, cei ai partenerilor noștri.

Cu cât mai multe persoane și detalii sunt implicate, cu atât situația devine mai complicată, iar planificarea trebuie făcută cât mai în amănunt, evitând astfel escaladări. Este important să înțelegem foarte bine nevoia clientului, astfel că în Gebruder Weiss planificarea se face în acord cu acesta, parcurgând câteva etape esențiale.

Stabilirea detaliilor cheie

Împreună cu clienții noștri, stabilim aspectele importante, cum ar fi tipul mărfii, ce conduce la alegerea mijlocului de transport potrivit, locația de colectare/livrare, ce poate influența parametrii de transportdin prisma unor posibile restricții de acces, timpul de tranzit agreat, în funcție de timpii de condus, restricții de anotimp, weekend sau sărbători legale. Această etapă reprezenta punctul de plecare în stabilirea detaliilor necesare efectuării transportului în condiții optime.

Adina Craciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Adina Crăciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Personalizarea experienței de cumpărare va deveni din ce în ce mai importantă, iar companiile vor trebui să...
Bogdan Gross, re:innovation: Contextul actual determină ca optimizarea proceselor de retail să devină esențială
Bogdan Gross, re:innovation: Contextul actual determină ca optimizarea proceselor de retail să devină esențială
Optimizarea și planificarea proceselor de retail cu ajutorul soluțiilor tehnologice pe baza unor algoritmi de...

Analiza situației curente a mediului intern și extern

Acest al doilea pas constă în identificarea soluției de transport care să se plieze pe necesitățile clientului, efectuându-se în același timp și o analiză a mediului extern pentru a identifica posibile obstrucționări neprevăzute, cum ar fi: avertizări ale instituțiilor abilitate cu privire la drumuri închise, rute ocolitoare, condiții meteorologice extreme sau costuri suplimentare ca urmare a implementării unor decizii economice.

Crearea de alternative 

Având în minte obiectivele clientului, dar și condițiile externe, ne adaptăm serviciile și furnizăm întotdeauna o soluție personalizată, pliată pe cerințele clienților noștri. Ne bazăm pe o rețea vastă de parteneri, ce împărtășesc aceleași valori și principii după care Gebruder Weiss se ghidează în activitate, astfel că transportul bunurilor dvs. reprezintă prioritatea noastră.

Efectuarea, supervizarea și evaluarea transportului

Efectuăm transportul în condițiile agreate împreună cu clienții noștri, supraveghem îndeaproape întregul proces prin menținerea contactului cu toate părțile implicate, și evaluăm întotdeauna, pe baza unor KPI prestabiliți, dar și a feedback-ului partenerilor noștri, performanța serviciului prestat. Știm astfel căror aspecte să le acordăm pe viitor o atenție sporită, ce factori vor necesita îmbunătățiri sau care au fost deciziile decisive ce au condus la realizarea unui transport de succes.

Având o experiență îndelungată pe piața din România, am creat un tipar al transportului de succes, la care apelăm de fiecare dată când partenerii noștri ne încredințează bunurile spre a le livra în siguranță și la timp la destinație. Cerințele partenerilor noștri sunt cele care transformă tiparul într-o soluție personalizată, iar echipa de profesioniști pe care ne bazăm o transformă într-o soluție personalizată de succes.

Costurile de transport au crescut
Gebrüder Weiss: Costurile de transport au crescut cu peste 55% față de 2021
Potrivit Gebrüder Weiss România, unul dintre principalii jucători de pe piața locală de transport și logistică,...
Soluția simplă și accesibilă pentru E-Transport
Soluția simplă și accesibilă pentru E-Transport
Noul sistem E-Transport este obligatoriu pentru companiile din România care transportă bunuri considerate a fi cu...
Creștere notabilă a cifrei de afaceri Gebrüder Weiss România în 2021
Creștere notabilă a cifrei de afaceri Gebrüder Weiss România în 2021
Gebrüder Weiss România, unul dintre principalii jucători ai pieței locale de transport și soluții logistice, a...
Gebrüder Weiss: Implementarea sustenabilității în transporturi – o constantă în noul peisaj socio-economic
Gebrüder Weiss: Implementarea sustenabilității în transporturi – o constantă în noul peisaj socio-economic
Schimbările climatice, un subiect tot mai fierbinte în deceniile recente, sunt o realitate la care industria...