Aquila Group preia Agrirom, ceea ce-i aduce primul brand propriu în portofoliu
Aquila Group și-a anunțat intenția de a prelua compania de distribuție Agrirom, tranzacție prin care intră pe piața legumelor congelate și conservate cu propriul brand, Gradena.
Tranzacția va crește prezența grupului Aquila în retail, cât și în HoReCa, și așteaptă aprobarea Consiliului Concurenței.
Aquila Group, business cu acționariat 100% românesc, a fost fondat în anul 1994 și este unul dintre cei mai importanți jucători din piața de distribuție. Acesta asigură distribuția pentru produse alimentare și non-alimentare la nivel regional (România, Republica Moldova, Serbia), și desfășoară și activități de logistică și transport. Grupul are afaceri anuale de circa 300 de milioane de euro pe cele două companii mari pe care le deține - Aquila Part Prod Com și Seca Distribution, ambele cu sediul în Ploiești.
Agrirom a fost înființată în anul 1997, având acționariat românesc. Compania a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de circa 200 de milioane de lei și un profit de 2,8 milioane de lei. Agrirom deține depozite logistice în București, Bacău, Constanța, Cluj, Arad și Brașov, cu o suprafață totală de peste 10.000 mp.