Alexandrina Marinova, noul director general al Interbrands

Alexandrina Marinova, Deputy CEO al Orbico Group, a fost numită director general al distribuitorului de bunuri de larg consum Interbrands Marketing&Distribution, conform datelor din Monitorul Oficial. De asemenea, ea a fost numită președinte al Consiliului  de administrație al companiei până în august 2023. Alexandrina Marinova, noul director general al Interbrands

Cu 20 de ani de experiență internațională în management, sales și marketing, Alexandrina Marinova s-a alăturat grupului croat Orbico în 2012, activând inițial în cadrul Orbico Bulgaria, și avansând apoi până la poziția de Deputy CEO al întregului grup.

Alexandrina Marinova cunoaște bine piața locală, deoarece în perioada 2003-2005 a deținut poziția de Area Director Romania&Balkans în cadrul The Gillette Company, iar în intervalul 2007-2009 a ocupat funcția de Romania&Moldova Country Manager în compania P&G.

La începutul lui 2019, Interbrands Marketing&Distribution, liderul pieței de distribuție, a fost preluată de grupul Orbico, controlat de omul de afaceri Branko Roglic. Interbrands Marketing&Distribution a înregistrat în 2018 o cifră de afaceri de 934,9 milioane lei. La momentul tranzacției, care va avea loc în etape până la achiziția completă în 2022, acţionarul companiei era Holson Holdings, în spatele căreia se afla familia libaneză Sarkis şi Rand Sherif.

În urma achiziției, Orbico a devenit principalul distribuitor de produse de larg consum în România. Achiziția face parte dintr-o operațiune internațională, prin care Orbico Group va prelua controlul asupra Interbrands pe mai multe piețe.

Sursa foto: www.orbico.bg

oshop
Interbrands Orbico lansează o nouă platformă de comerț online
Interbrands Orbico, liderul pieței de distribuție din România, a lansat la începutul lunii iulie Oshop.market, o nouă platformă de comerț...
Ioana Boghenco preia o nouă poziție în Orbico, grup cu afaceri de 3,7 mld. euro
Ioana Boghenco preia o nouă poziție în Orbico, grup cu afaceri de 3,7 mld. euro
Ioana Boghenco, care în ultimii patru ani a ocupat poziția de Director General în cadrul Orbico România și care a coordonat fuziunea dintre...
Tehnologia, parte din ADN-ul Interbrands Orbico
Tehnologia, parte din ADN-ul Interbrands Orbico
Interbrands Orbico, liderul industriei locale de distribuție, lansa în urmă cu un an propria platformă de comerț online pentru clienții de tip...
Ioana Boghenco sau definiția unui macromanager
Ioana Boghenco sau definiția unui macromanager
Există o linie fină între a cita fragmente din cărți de leadership și a fi un lider real și autentic. Experiența de peste 20 de ani în...
Reinventare în distribuție, pariul pentru un business de 1 mld. euro
Reinventare în distribuție, pariul pentru un business de 1 mld. euro
În luna octombrie, Interbrands Orbico anunța finalizarea proiectului de fuziune prin absorbție prin care Interbrands prelua companiile locale ale...
Un nou lider pe piața de distribuție FMCG după finalizarea fuziunii dintre Interbrands și Orbico
Un nou lider pe piața de distribuție FMCG după finalizarea fuziunii dintre Interbrands și Orbico
Interbrands Orbico anunță finalizarea proiectului de fuziune prin absorbție prin care Interbrands a preluat companiile locale ale grupului...