Schimbare la conducerea echipei comerciale a Interbrands Orbico

Interbrands Orbico, liderul pieței locale de distribuție, a numit-o la începutul acestui an pe Andreea Constantinică în funcția de Director Comercial. Aceasta îl înlocuiește în rol pe Laurențiu Lăcătușu care a fost promovat la conducerea businessului Orbico din Republica Moldova. Andreea Constantinica, numita la conducerea echipei comerciale a Interbrands Orbico, detalii pe www.revistaprogresiv.ro

Andreea Constantinică si-a început cariera în cadrul companiei Orbico România unde a gestionat businessul de jucării în rolul de Brand Manager Mattel unde a lucrat la poziționarea unor branduri de renume internațional, dezvoltând campanii creative si gestionând portofoliul de produse pentru piața locala. Ulterior, aceasta a acceptat noi provocări în cadrul companiei, printre rolurile ocupate numărându-se cel de Sales Division Manager, Business Unit Manager pentru Procter & Gamble sau Business Unit Direct FMCG.

În noua sa funcție ea are o viziune clară și o listă de priorități bine definită.

„Sunt pregătită să duc Interbrands Orbico la un nou nivel de performanță. Pe lista de priorități se regăsesc digitalizarea proceselor comerciale, extinderea portofoliului de branduri, optimizarea canalelor de distribuție și dezvoltarea unor soluții inovatoare pentru a deservi eficient fiecare canal de vânzare, dezvoltarea echipei cu focus pe formarea și retenția talentelor și implementarea unor strategii care să reducă impactul asupra mediului și să contribuie la comunitățile locale”, a declarat Andreea Constantinică, Director Comercial Interbrands Orbico.

Interbrands Orbico România a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 1,2 miliarde de euro, cu un miliard de euro mai mult decât vânzările separate ale celor patru companii înregistrate în 2020. În ceea ce privește obiectivele pe termen mediu, Mario Matic, managerul care a preluat conducerea companiei pe plan local la începutul anului trecut, a vorbit despre existența unui plan strategic pe trei ani pentru toate companiile din grup, inclusiv pentru Interbrands Orbico România, care include o creștere constantă a cifrei de afaceri de aproximativ 10% pe an și un avans stabil al profitabilității.

Mario Matić, managerul din spatele expresiei „omul potrivit, în locul potrivit”. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Mario Matić, managerul din spatele expresiei „omul potrivit, în locul potrivit”
La începutul acestui an, Mario Matić a preluat conducerea businessului Orbico din România, cea mai mare piață a grupului Orbico. Deși afirmă...
oshop
Interbrands Orbico lansează o nouă platformă de comerț online
Interbrands Orbico, liderul pieței de distribuție din România, a lansat la începutul lunii iulie Oshop.market, o nouă platformă de comerț...
Mario Matic
Mario Matic, Interbrands Orbico România: O parte a viitorului este deja aici
Dacă în trecut, cu un singur magazin mare puteai acoperi un oraș, o regiune sau o zonă, astăzi, cu un singur magazin digital poți acoperi...
Ioana Boghenco preia o nouă poziție în Orbico, grup cu afaceri de 3,7 mld. euro
Ioana Boghenco preia o nouă poziție în Orbico, grup cu afaceri de 3,7 mld. euro
Ioana Boghenco, care în ultimii patru ani a ocupat poziția de Director General în cadrul Orbico România și care a coordonat fuziunea dintre...
Tehnologia, parte din ADN-ul Interbrands Orbico
Tehnologia, parte din ADN-ul Interbrands Orbico
Interbrands Orbico, liderul industriei locale de distribuție, lansa în urmă cu un an propria platformă de comerț online pentru clienții de tip...
Un nou lider pe piața de distribuție FMCG după finalizarea fuziunii dintre Interbrands și Orbico
Un nou lider pe piața de distribuție FMCG după finalizarea fuziunii dintre Interbrands și Orbico
Interbrands Orbico anunță finalizarea proiectului de fuziune prin absorbție prin care Interbrands a preluat companiile locale ale grupului...