Lidl România deschide două magazine, în Timișoara și Ploiești
Liderul pieței locale de retail continuă investițiile în extinderea rețelei de magazine și inaugurează două magazine în orașele Timișoara și Ploiești. Odată cu deschiderea celor două magazine, rețeaua națională Lidl ajunge la 326 de unități comerciale.
Noul magazin Lidl din Timișoara se află pe Strada Bujorilor, nr. 160, iar cel din Ploiești este situat pe Strada Târgoviștei, nr. 4. Fiecare dintre cele două unități are o suprafață de vânzare de peste 1.300 metri pătrați. De asemenea, unitatea Lidl din Timișoara dispune de 140 de locuri de parcare, în timp ce magazinul Lidl din Ploiești are peste 120 de locuri de parcare. Odată cu deschiderea celor două magazine Lidl, au fost create 50 de noi locuri de muncă.
Citești și: Anul schimbării în topul retailerilor internaționali
Orarul de funcționare al unității din Timișoara este cuprins între 7:30 și 22:00, de luni până sâmbătă, iar duminică, între 8:00 și 21:00. În Ploiești, magazinul Lidl va funcționa între 7:00 și 22:00, de luni până sâmbătă, iar duminică, între 07:30 și 21:00.
Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noile magazine Lidl din Timișoara și Ploiești dispun de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare.
Lidl a reușit, în 2021, performanța de a deveni liderul pieței moderne de retail, depășind Kaufland, care își adjudecase această poziție în ultimul deceniu. La zece ani de la intrarea pe piața din România, Lidl a raportat o cifră de afaceri de 12,86 miliarde de lei, în creștere cu 32% față de 2019. Prin comparație, Kaufland a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 12,83 de miliarde de lei, bifând un plus de 7,4% prin comparație cu anul precedent.
Parte a grupului Schwarz, Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial. Retailerul a intrat pe piața din România în urmă cu zece ani prin preluarea discounterului Plus.