Lidl redeschide încă o unitate comercială după ce a încheiat procesul de renovare

Lidl continuă investițiile pe plan local prin inaugurarea unui nou magazin în orașul Târnăveni, județul Mureș.  Noua unitate comercială, aflată  pe strada Victoriei, nr. 20-24, înlocuiește însă un magazin situat la aceeași adresă închis pe data de 15 mai 2022 deoarece nu mai corespundea standardelor companiei în ceea ce privește sustenabilitatea și experiența pentru clienți. Lidl redeschide încă o unitate comercială după ce a încheiat procesul de renovare

„Lidl optimizează constant formatul magazinelor, astfel încât să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, dar și să ofere o experiență de cumpărături cât mai bună”, explică reprezentanții retailerului. 

Noul magazin Lidl din Târnăveni are o suprafață de vânzare de peste 1.280 metri pătrați și dispune de peste 100 de locuri de parcare. Orarul de funcționare va fi de luni până sâmbătă între 07:30 și 21:00, iar duminică între 08:00 și 19:00.
Odată cu redeschiderea magazinului, se creează peste 20 de noi locuri de muncă.

Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noul magazin Lidl din Târnăveni dispune de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare.


Citește și Beneficii financiare peste așteptări în urma inițiativelor climatice


„Inaugurarea magazinului continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, concluzionează retailerul.

Parte a grupului Schwarz, Lidl România este în prezent liderul pieței locale de retail după ce în 2021 a înregistrat o cifră de afaceri de 14,8 miliarde de lei, în creștere cu 16% față de rezultatul înregistrat în 2020. Retailerul a intrat pe piața locală în urmă cu zece ani prin preluarea discounterului Plus. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.

 

Lidl relochează magazinul din Bârlad
Lidl relochează magazinul din Bârlad
Lidl continuă investițiile pe plan local în optimizarea spațiilor de vânzare astfel încât să corespundă standardelor companiei în ceea ce...
Lidl își extinde rețeaua locală cu un nou magazin
Lidl își extinde rețeaua locală cu un nou magazin
Lidl, liderul pieței locale de retail, inaugurează un nou magazin și ajunge astfel la o rețea națională de 350 de unități. Noua locație...
Lidl România redeschide un magazin în Adjud după ce a încheiat procesul de modernizare
Lidl România redeschide un magazin în Adjud după ce a încheiat procesul de modernizare
Lidl România optimizează constant formatul magazinelor, astfel încât să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, dar și să ofere o...
Lidl continuă investițiile în expansiune
Lidl continuă investițiile în expansiune
Lidl România extinde rețeaua națională de magazine și inaugurează un magazin în orașul Târgu Mureș, județul Mureș. Noua locație,...