Lidl a investit peste 35 mil. lei în proiecte de responsabilitate socială, în ultimul an financiar
Discounterul german Lidl a investit în ultimul an financiar (1 martie 2021 – 28 februarie 2022) peste 35 de milioane de lei în programe strategice din patru domenii de responsabilitate socială – educație, protecția mediului, servicii de urgență și proiecte pentru dezvoltarea comunităților.
Compania a sprijinit peste 90 de ONG-uri ce desfășoară programe ce răspund unor nevoi acute identificate în comunitățile locale, de la creșterea calității învățământului din mediiile defavorizate și perfecționarea cadrelor didactice de la nivel național, până la educație pentru protecția mediului și combaterea poluării cu plastic a naturii.
„Pentru un viitor mai bun este motto-ul și viziunea care ne ghidează în strategia noastră de responsabilitate socială, iar faptul că a mai trecut un an în care vedem cum împreună cu partenerii noștri din societatea civilă am mai făcut câțiva pași importanți în obținerea binelui pe care îl dorim generațiilor viitoare ne confirmă că faptele noastre au avut impactul pozitiv pe care ni l-am propus. Ne dorim ca responsabilitatea să devină un mod de a gândi și de acționa pentru fiecare dintre noi, pentru că încă mai sunt multe provocări de rezolvat în societatea noastră, dar știm că avem alături de noi oameni care continuă să creadă în puterea faptelor concrete”, a spus Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR Lidl România.
Astfel, Lidl România a alocat peste 13,6 milioane de lei în vederea combaterii și prevenirii poluării cu plastic și a reducerii risipei alimentare. Pentru proiectele de educație, Lidl a susținut șase parteneri cu peste 10 milioane de lei. În plus, Lidl România a sprijinit cu peste 2,7 milioane de lei dezvoltarea infrastructurii serviciilor de urgență, alte peste 8,5 milioane lei fiind direcționate spre dezvoltarea comunităților.
În prezent, liderul pieței de retail din România are o rețea de 326 unități comerciale la nivel național.