FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Lidl continuă modernizarea locațiilor din rețea

Lidl continuă modernizarea locațiilor din rețea

Cu o rețea de aproape 290 de unități comerciale, Lidl continuă investițiile pe piața locală și bifează o nouă modernizare a unui magazin din rețea. Este vorba despre o unitate comercială din Oravița, județul Caraș-Severin.

„Lidl optimizează constant formatul magazinelor, astfel încât să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, dar și să ofere o experiență de cumpărături cât mai bună. Astfel, noul magazin Lidl de pe strada Cloșca, Nr. 41 B, înlocuiește o unitate situată la aceeași adresă, care a fost închisă pe 20 decembrie 2019, deoarece nu a mai corespuns standardelor companiei în ceea ce privește sustenabilitatea și experiența pentru clienți”, transmit reprezentanții companiei.

În acest moment, magazinul are o suprafață de vânzare de peste 1.300 de metri pătrați. Totodată, locația dispune de peste 100 de locuri de parcare, precum și de o stație de încărcare pentru automobilele electrice, unde se vor putea alimenta câte două mașini simultan.

Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noul magazin Lidl din Oravița dispune de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență, sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de ventilație ori stația de încărcare pentru automobile electrice.

În acest an, luând în calcul atât locațiile noi, cât și redeschiderea celor modernizare, Lidl a ajuns la un număr de 35 de deschideri de magazine pe piața din România.

Lidl, parte a grupului Schwarz, este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content