FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Lidl continuă investițiile în expansiune

Lidl continuă investițiile în expansiune

Lidl România extinde rețeaua națională de magazine și inaugurează un magazin în orașul Târgu Mureș, județul Mureș. Noua locație, situată pe strada 22 Decembrie 1989, Nr. 150-152, are o suprafață de vânzare de 1.300 de metri pătrați și dispune de 145 de locuri de parcare.

Orarul de funcționare va fi de luni până sâmbătă între 07:30 și 22:00, iar duminică între 08:00 și 21:00. Odată cu inaugurarea magazinului, compania asigură peste 20 de noi locuri de muncă.

„Inaugurarea magazinului Lidl din Târgu Mureș continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, declară reprezentații retailerului.


Citește și Cel mai des utilizate aplicații de cumpărături ale hypermarketurilor


Totodată, Lidl investește în sustenabilitatea magazinelor sale. Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noul magazin Lidl din Târgu Mureș dispune de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare.

Parte a grupului Schwarz, Lidl România este în prezent liderul pieței locale de retail după ce în 2021 a înregistrat o cifră de afaceri de 14,8 miliarde de lei, în creștere cu 16% față de rezultatul înregistrat în 2020.

Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial. În România, retailerul a intrat pe piață în urmă cu zece ani prin preluarea discounterului Plus.

 

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content