Kaufland ajunge la 160 de magazine pe plan local

Kaufland continuă investițiile în România și deschide un nou magazin în municipiul Craiova, județul Dolj. Cu această investiție, compania creează 80 de locuri de muncă pe piața locală și atinge pragul de 160 de magazine în România. Kaufland ajunge la 160 de magazine pe plan local

Situat pe Str. Caracal, nr. 150D, Craiova, județul Dolj, noul magazin este construit pe o suprafață de aproximativ 6.000 de metri pătrați, dintre care peste 3.300 m2 sunt alocați spațiului de vânzare. Magazinul este prevăzut cu un raion extins de legume și fructe, vitrină cu servire asistată – cu o lungime de 25 metri, brutărie, raion de produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie. Pentru achitarea rapidă a cumpărăturilor, clienții au la dispoziție 15 case de marcat, dintre care 6 express, de tip self-service.

Pentru amatorii de mâncăruri gata preparate, noul magazin este dotat și cu un punct Grill, ce oferă un meniu divers – pui rotisat, meniu steak din ceafă de porc, nuggets, crispy, cabanos, cartofi prăjiți și altele.

În linie cu angajamentul companiei față de mediu, noul Kaufland din Craiova este prevăzut cu sisteme de reciclare, unde clienții sunt recompensați pe loc pentru fiecare gest sustenabil:

  •  În parcarea magazinului, clienții vor găsi câte un automat de tip self-service, unde pot recicla ambalaje în schimbul voucherelor de extra-reducere. Pot colecta aici trei tipuri de ambalaje: PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru).
  • La intrarea în magazin, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalaje ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor fi recompensați pe loc cu vouchere de 50% reducere la cumpărarea altor produse noi, din oferta lunară. Clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați. Pe piața locală Kaufland deține o rețea de 160 de magazine, dintre care 12 inaugurate în 2022. Porivit celor mai recente date financiare, în 2021 Kaufland a raportat pe plan local o cifră de afaceri de 14,8 miliarde de lei, în creștere cu 9% față de anul 2020.

 

Fatada magazin Kaufland Salonta, jud. Bihor
Kaufland pune orașul Salonta pe harta expansiunii
Kaufland România continuă invesițiile în expansiune și inaugurează un magazin în orașul Salonta, județul Bihor, atingând astfel pragul de...
Kaufland inaugurează un nou magazin în Constanța
Kaufland inaugurează un nou magazin în Constanța
Kaufland România își extinde prezența la nivel național și deschide al cincilea magazin din orașul Constanța. Prin această investiție,...
Kaufland continuă expansiunea și deschide un magazin în Vișeu de Sus
Kaufland continuă expansiunea și deschide un magazin în Vișeu de Sus
Kaufland România inaugurează un magazin în orașul Vișeu de Sus, județul Maramureș, atingând astfel pragul de 174 de magazine la nivel...
Kaufland, la al 22-lea magazin din București
Kaufland, la al 22-lea magazin din București
Kaufland România deschide un nou magazin în Capitală. Acesta este al 22-lea magazin Kaufland din București și al 171-lea la nivel...
Kaufland inaugurează al treilea magazin din Ilfov
Kaufland inaugurează al treilea magazin din Ilfov
Kaufland continuă expansiunea în România și inaugurează al treilea magazin din Ilfov, în localitatea Domnești. Prin această investiție,...
Kaufland, la doar un pas de atingerea targetului de expansiune pentru 2022
Kaufland, la doar un pas de atingerea targetului de expansiune pentru 2022
Kaufland continuă investițiile în expansiune pe plan local și deschide un magazin în Sectorul 4 al capitalei, ajungând la o rețea națională...