Munch a salvat în jur de 380 kg de mâncare în prima lună de la lansare

Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, a salvat în jur de 380 kilograme de mâncare în prima lună de la lansare. Aplicația pune la dispoziția clienților produse din 105 de locații de la 78 parteneri și este disponibilă în București. Cel mai recent parteneriat încheiat de către companie este cu Fornetti, care a înscris în aplicație 10 locații. Numărul de parteneri crește săptămânal, iar în lunile următoare se va extinde și în alte județe. Munch a salvat în jur de 380 kg de mâncare în prima lună de la lansare

În topul preferințelor clienților Munch se află meniurile de prânz care conțin două feluri de mâncare sau un fel principal consistent. Acestora li se adaugă deserturile (precum tortul cu bezea), pizza, sandviciurile și cafeaua. Aproximativ 70% dintre clienții Munch sunt femei,   iar partenerul de la care se comandă cel mai des este Ciorbe și Plăcinte Moșilor.

Clienții pot achiziționa produse alimentare de la restaurantele și magazinele lor preferate, la reduceri cuprinse între 50 – 70%. Mecanismul este simplu: utilizatorii rezervă produsele, le plătesc online, apoi le ridică personal de la locația selectată.

„Munch este o poveste care oferă beneficii atât locațiilor partenere, cât și clienților, iar acest lucru se observă în dinamica pe care o avem: în prima lună de la lansare am crescut numărul de locații cu aproape 50%, iar numărul partenerilor noi care ni se alătură este și acesta în creștere. Pregătim multe surprize plăcute clienților în perioada următoare”, a declarat Alexandru Țurcanu, Director de Vânzări Munch România.

Printre partenerii Munch se numără localuri cunoscute și apreciate, precum Ibis, Ciorbe și Plăcinte, Tort de bezea, The Coffee Shop, Petit by Maison des Crepes, Sweet by Mario, The Grill și Hello Donuts.

Implementarea platformei Munch în rețeaua de restaurante Ciorbe și Plăcinte a fost un proces simplu și eficient, care ne-a permis să facem pași importanți în direcția reducerii risipei alimentare. Suntem în acest moment în topul preferințelor clienților Munch, ceea ce ne bucură și ne motivează să extindem acest parteneriat pentru a construi împreună o comunitate responsabilă”, a declarat Alexandru Mantello, Specialist in Administrare si Coordonare Ciorbe și Plăcinte.

Munch și-a dublat numărul de parteneri și a salvat peste 1 tonă de mâncare
Munch și-a dublat numărul de parteneri și a salvat peste 1 tonă de mâncare
Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, și-a dublat numărul de parteneri în doar două luni de la lansarea pe piață și...
 Alexandru Țurcanu, numit Country Manager Munch
Alexandru Țurcanu, numit Country Manager Munch
Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, l-a numit pe Alexandru Țurcanu în funcția de Country Manager, marcând astfel...

În România, conform statisticilor Uniunii Europene, aproximativ 2,55 milioane de tone de alimente sunt aruncate anual.

Munch a fost fondat în 2020 de Botond Zsoldos, Bence Zwecker, Albert Wettstein și Kirill Perepelica, cu o misiune comună de a combate risipa de alimente prin tehnologie. Viziunea lor a fost să introducă o abordare sustenabilă în industria alimentară, de care să beneficieze atât proprietarii de afaceri, cât și consumatorii. Restaurantele, brutăriile, magazinele alimentare și hotelurile folosesc platforma Munch pentru a-și vinde alimentele de înaltă calitate, nevândute, la prețuri reduse. În noiembrie 2022, Munch s-a unit cu aplicația cehă Nesnězeno, fondată de Jakub Henni, și împreună acum se laudă cu peste 3.500 de parteneri și mai mult de 2 milioane de descărcări de aplicații în trei țări. Până în prezent, Munch a salvat în total peste 2,5 milioane de pachete de alimente în țările în care este prezent.

Munch, o nouă aplicație de reducere a risipei alimentare, intră în România
Munch, o nouă aplicație de reducere a risipei alimentare, intră în România
Munch, aplicație care ajută la reducerea risipei alimentare, anunță intrarea pe piața din România, după finalizarea rundei de finanțare Serie...
Julien Munch, Carrefour: Să transformi un business înseamnă să creezi viitorul
Julien Munch, Carrefour: Să transformi un business înseamnă să creezi viitorul
Pentru Carrefour România, anul 2023 a fost definit de două cuvinte – creștere și transformare –, o bornă importantă fiind achiziția cora....
Julien Munch își încheie mandatul în cadrul Carrefour România
Julien Munch își încheie mandatul în cadrul Carrefour România
După trei ani la conducerea Carrefour România, Julien Munch se întoarce în Franța începând cu luna ianuarie a anului următor. Executivul a...
CEO Carrefour România: Vom accelera expansiunea și vom deschide în 2022 mai multe magazine decât în ultimii 2 ani
CEO Carrefour România: Vom accelera expansiunea și vom deschide în 2022 mai multe magazine decât în ultimii 2 ani
Contextul ultimilor doi ani nu a fost unul ideal pentru o expansiune accelerată a tuturor formatelor de retail, Carrefour România numărându-se...