Munch înregistrează o creștere de 40% în ultimele 6 luni

Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, a raportat o creștere de 40% în ultimele 6 luni, ajungând la 180 de parteneri și 291 de locații, în București și Iași. De la lansare, Munch a reușit să salveze 7,5 de tone de produse alimentare, dovedindu-se o soluție eficientă și sustenabilă pentru reducerea pierderilor de alimente. Kirill Perepelica Chief Expansion Officer Munch

În București, Munch colaborează cu 165 de parteneri în 240 de locații, în timp ce în Iași numără 15 parteneri și 51 de locații, incluzând nume bine-cunoscute din sectorul alimentar precum Simigeria Petru. Descărcările aplicației au crescut cu 650% față de primele trei luni de la lansare, ajungând de la 10.000 la 75.000 în mai puțin de un an, un semnal clar al interesului tot mai mare al consumatorilor pentru soluții sustenabile și accesibile.

„Suntem încântați de progresul pe care l-am înregistrat și de sprijinul din ce în ce mai mare al comunității. Creșterea noastră demonstrează că oamenii devin mai conștienți de importanța reducerii risipei alimentare, mai ales în perioada sărbătorilor, când risipa atinge adesea cote alarmante", a declarat Kirill Perepelica, Co-Founder & Chief Expansion Officer Munch.

De la lansarea sa, Munch nu doar că a salvat tone de alimente, dar a construit și o comunitate activă și responsabilă. Cu aproximativ 75% dintre utilizatori fiind femei, aplicația demonstrează un angajament constant în promovarea valorilor sustenabile în rândul clienților.

Perioada sărbătorilor de iarnă este una în care risipa alimentară crește semnificativ, iar Munch oferă o soluție practică pentru a reduce acest fenomen. Prin aplicație, utilizatorii pot achiziționa surplusul de alimente de la restaurante, brutării și supermarketuri la prețuri reduse, evitând risipa și sprijinind un stil de viață sustenabil. Clienții pot achiziționa produse alimentare de la restaurantele și magazinele lor preferate, la reduceri cuprinse între 50 – 70%. Mecanismul este simplu: utilizatorii rezervă produsele, le plătesc online, apoi le ridică personal de la locația selectată în intervalul orar afișat.

În România, conform statisticilor Uniunii Europene, aproximativ 2,55 milioane de tone de alimente sunt aruncate anual.

Munch a fost fondat în 2020 de Botond Zsoldos, Bence Zwecker, Albert Wettstein și Kirill Perepelica, cu o misiune comună de a combate risipa de alimente prin tehnologie. Viziunea lor a fost să introducă o abordare sustenabilă în industria alimentară, de care să beneficieze atât proprietarii de afaceri, cât și consumatorii. Restaurantele, brutăriile, magazinele alimentare și hotelurile folosesc platforma Munch pentru a-și vinde alimentele de înaltă calitate, nevândute, la prețuri reduse.

În noiembrie 2022, Munch s-a unit cu aplicația cehă Nesnězeno, fondată de Jakub Henni, și împreună acum se laudă cu peste 4000 de parteneri și mai mult de 2 milioane de descărcări de aplicații în patru țări. Până în prezent, Munch a salvat în total peste 3 milioane de pachete de alimente în țările în care este prezent.

Alexandru Turcanu Country Manager Munch. Extindere Munch aplicatie de reducere risipa alimentara. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Munch, creștere de circa 80% a numărului de clienți în lunile de vară
Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, a raportat o creștere cu aproape 80% a numărului de clienți în cele trei lunile de...
Munch și-a dublat numărul de parteneri și a salvat peste 1 tonă de mâncare
Munch și-a dublat numărul de parteneri și a salvat peste 1 tonă de mâncare
Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, și-a dublat numărul de parteneri în doar două luni de la lansarea pe piață și...
Munch a salvat în jur de 380 kg de mâncare în prima lună de la lansare
Munch a salvat în jur de 380 kg de mâncare în prima lună de la lansare
Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, a salvat în jur de 380 kilograme de mâncare în prima lună de la lansare....
Munch, o nouă aplicație de reducere a risipei alimentare, intră în România
Munch, o nouă aplicație de reducere a risipei alimentare, intră în România
Munch, aplicație care ajută la reducerea risipei alimentare, anunță intrarea pe piața din România, după finalizarea rundei de finanțare Serie...