Mondelēz își asumă reducerea utilizării plasticului virgin cu cel puțin 25%
Mondelēz International amplifică obiectivele pentru 2025 cu o nouă țintă: reducerea utilizării plasticului virgin în ambalajele rigide de plastic cu cel puțin 25%. Inițiativa face parte din eforturile generale de a elimina, reduce, înlocui și recicla materialele plastice la nivelul întregului portofoliu.
Compania deja utilizează în cadrul portofoliului său o cantitate de materiale plastice semnificativ sub media în greutate de la nivelul sectorului, dar Mondelēz International este determinată să reducă și mai mult ambalajele de plastic. Angajamentele companiei se bazează pe obiectivele pentru 2025 de a utiliza 5% conținut reciclat în greutate pentru toate ambalajele de plastic și de a proiecta toate ambalajele în scopul reciclării, un obiectiv pe care compania este pe cale să îl obțină, 94% dintre ambalaje fiind deja concepute pentru a fi reciclate.
Ținta de reducere a utilizării plasticului virgin va fi obținută printr-o combinație de măsuri, inclusiv eliminarea materialului plastic, utilizarea crescută a conținutului reciclat și adoptarea unor modele de reutilizare pentru portofoliul companiei, dacă se justifică.
„Sprijinul nostru pentru un viitor sustenabil pentru materialele plastice este evident,” a declarat Dirk Van de Put, Chairman and Chief Executive Officer al Mondelēz International. „Suntem deja unul dintre cei mai eficienți utilizatori de ambalaje de plastic din zona bunurilor de consum și am făcut pași mari în ceea ce privește reducerea utilizării ambalajelor de plastic, înlocuirea plasticului cu alte materiale și designul fluxului de reciclare”, completează acesta.
Mondelēz International investește în prezent peste 30 de milioane de dolari pe an în tehnologie, resurse și infrastructură de reciclare și estimează o intensificare a acestor investiții în timp. În total, între 2019 și 2025, estimează că va cheltui aproximativ 300 de milioane de dolari în crearea unui viitor durabil pentru plastic.
Cu venituri de aproximativ 27 de miliarde de dolari în 2020, Mondelēz International deține branduri globale și locale iconice, precum biscuiții Oreo, belVita și LU, ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone, bomboanele Sour Patch și guma Trident, prezente în aproximativ 150 de țări din întreaga lume.