HEINEKEN România, parteneriat cu ENGIE pentru a accelera eforturile de decarbonare

În România, ENGIE devine partenerul HEINEKEN în implementarea măsurilor de decarbonare în toate cele 3 fabrici de bere locale, fiind așteptate progrese în reducerea emisiilor și beneficii pentru mediu. heineken

HEINEKEN va colabora cu ENGIE România pentru a implementa tehnologie de înaltă eficiență și soluții energetice, ca parte a traiectoriei de decarbonare a celor trei fabrici locale, de la Miercurea-Ciuc, Ungheni (Mureș) și Craiova. Prin colaborarea între HEINEKEN, ENGIE Romania și ENGIE Impact, una dintre filialele grupului ENGIE, se vor implementa diverse soluții de decarbonare, care vizează inclusiv economisirea energiei, instalarea de pompe de căldură și a unui biodigestor la una dintre fabrici.

”Parteneriatul nostru cu ENGIE ne permite să facem un pas important, esențial în călătoria noastră către Net Zero emisii de CO2, aici în România. Aceasta a fost o prioritate pentru noi încă de la anunțarea ambiției globale a HEINEKEN de a-și decarbona producția. De asemenea, suntem foarte încântați că am putut obține finanțare prin Planul Național de Recuperare și Reziliență (PNRR) pentru proiectul nostru de investiții”, a spus Thibaut Boidin, Managing Director HEINEKEN România.

Programul Integrated Net Zero Production a fost lansat pentru a adresa 88% din emisiile globale generate de Scop 1 și 2 ale HEINEKEN care provin din producția de băuturi, cu scopul de a stabili o echipă interfuncțională de experți interni și furnizori externi, care să conducă la rezultatele dorite. La sfârșitul anului 2023, HEINEKEN a redus deja la nivel global emisiile din domeniile de aplicare 1 și 2 cu 34% față de 2018.

În România, HEINEKEN este prezentă din 2003, cu un portofoliu divers de mărci locale și internaționale de bere și cidru, majoritatea produse în cele trei fabrici locale, din Craiova, Ungheni și Miercurea Ciuc. Compania are 1.100 de angajați în România, aproximativ 70% din ingredientele folosite provenind de la furnizori locali.

HEINEKEN, performanță modestă a vânzărilor în Europa la nivelul anului trecut. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
HEINEKEN, performanță modestă a vânzărilor în Europa la nivelul anului trecut
HEINEKEN a raportat  un avans important al volumelor vândute anul trecut în Africa, Orientul Mijlociu și Asia, în timp ce în Europa creșterea...
Heineken UEFA Champions League, prima campanie de retail media de pe piața berii din România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Heineken UEFA Champions League, prima campanie de retail media de pe piața berii din România
Campania Heineken UEFA Champions League din acest an a fost prima campanie de retail media din industria berii din România, desfășurată în una...
Thibaut Boidin_2
Thibaut Boidin, HEINEKEN România: Pentru moment, nu vom amâna investițiile pe plan local
După ce 2023 a reprezentat al doilea an consecutiv în care volumele pieței berii s-au contractat, în acest an se simte o stabilizare și o...
strongbow
HEINEKEN a renunțat la importul Strongbow din Bulgaria și produce brandul la Miercurea Ciuc
HEINEKEN, al doilea cel mai important producător de bere din România, a început să producă brandul de cidru Strongbow în fabrica de la...
 Schimbare la conducerea HEINEKEN România
Schimbare la conducerea HEINEKEN România
După un mandat de cinci ani, Dan Robinson, Managing Director HEINEKEN România, va prelua un nou rol în cadrul Grupului HEINEKEN, care va fi...
HEINEKEN închide fabrica din Constanța
HEINEKEN închide fabrica din Constanța
Producătorul de bere HEINEKEN România și-a anunțat intenția de a înceta activitatea de producție a fabricii din Constanța și de a...