HEINEKEN România, parteneriat cu ENGIE pentru a accelera eforturile de decarbonare

În România, ENGIE devine partenerul HEINEKEN în implementarea măsurilor de decarbonare în toate cele 3 fabrici de bere locale, fiind așteptate progrese în reducerea emisiilor și beneficii pentru mediu. heineken

HEINEKEN va colabora cu ENGIE România pentru a implementa tehnologie de înaltă eficiență și soluții energetice, ca parte a traiectoriei de decarbonare a celor trei fabrici locale, de la Miercurea-Ciuc, Ungheni (Mureș) și Craiova. Prin colaborarea între HEINEKEN, ENGIE Romania și ENGIE Impact, una dintre filialele grupului ENGIE, se vor implementa diverse soluții de decarbonare, care vizează inclusiv economisirea energiei, instalarea de pompe de căldură și a unui biodigestor la una dintre fabrici.

”Parteneriatul nostru cu ENGIE ne permite să facem un pas important, esențial în călătoria noastră către Net Zero emisii de CO2, aici în România. Aceasta a fost o prioritate pentru noi încă de la anunțarea ambiției globale a HEINEKEN de a-și decarbona producția. De asemenea, suntem foarte încântați că am putut obține finanțare prin Planul Național de Recuperare și Reziliență (PNRR) pentru proiectul nostru de investiții”, a spus Thibaut Boidin, Managing Director HEINEKEN România.

Programul Integrated Net Zero Production a fost lansat pentru a adresa 88% din emisiile globale generate de Scop 1 și 2 ale HEINEKEN care provin din producția de băuturi, cu scopul de a stabili o echipă interfuncțională de experți interni și furnizori externi, care să conducă la rezultatele dorite. La sfârșitul anului 2023, HEINEKEN a redus deja la nivel global emisiile din domeniile de aplicare 1 și 2 cu 34% față de 2018.

În România, HEINEKEN este prezentă din 2003, cu un portofoliu divers de mărci locale și internaționale de bere și cidru, majoritatea produse în cele trei fabrici locale, din Craiova, Ungheni și Miercurea Ciuc. Compania are 1.100 de angajați în România, aproximativ 70% din ingredientele folosite provenind de la furnizori locali.

Virunga Deciu Sales Director HEINEKEN Romania
Virunga Deciu, noul Sales Director al HEINEKEN România
HEINEKEN România are un nou Sales Director, precum și o structură nouă a departamentului de Vânzări, gândită să susțină cât mai eficient...
 Schimbare la conducerea HEINEKEN România
Schimbare la conducerea HEINEKEN România
După un mandat de cinci ani, Dan Robinson, Managing Director HEINEKEN România, va prelua un nou rol în cadrul Grupului HEINEKEN, care va fi...
Heineken România are un nou Director de Marketing
Heineken România are un nou Director de Marketing
Cristina Radu, care a ocupat în ultimii șase ani poziția de Marketing&Trade Marketing Director pentru producătorul de băuturi alcoolice Prodal...
Heineken investește peste 270 mil. euro în Brazilia, cu focus pe produsele premium
Heineken investește peste 270 mil. euro în Brazilia, cu focus pe produsele premium
Heineken, al doilea mare producător de bere la nivel mondial, a anunțat că va investi 273 de milioane de euro în Brazilia ca parte a strategiei...
HEINEKEN și-a majorat veniturile nete în Europa cu 13,5% în T1
HEINEKEN și-a majorat veniturile nete în Europa cu 13,5% în T1
Veniturile nete ale producătorului de bere HEINEKEN au crescut cu 13,5% în primul trimestru al acestui an pentru zona Europei, în timp ce...
HEINEKEN închide fabrica din Constanța
HEINEKEN închide fabrica din Constanța
Producătorul de bere HEINEKEN România și-a anunțat intenția de a înceta activitatea de producție a fabricii din Constanța și de a...