Farmec, donații de 60.000 de euro în campania #Oamenicufarmec

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, susține comunitățile locale prin acțiunile inițiate în cadrul campaniei #Oamenicufarmec. Lansată în prima parte a acestui an, campania #Oamenicufarmec a debutat cu un manifest pentru activarea frumuseții interioare și a recunoștinței într-o perioadă dificilă pentru toți.   Farmec, donații de 60.000 de euro în campania #Oamenicufarmec

Oferind ca exemplu acțiunile celor din prima linie, ale organizațiilor și voluntarilor care s-au implicat în ajutorarea persoanelor vulnerabile, Farmec a încurajat consumatorii să descopere farmecul de a se implica la rândul lor în acțiuni de susținere a comunității, recunoscând faptele bune sub umbrela de comunicare #oamenicufarmec pe rețelele de socializare și în evenimentele caritabile și socio-culturale la care s-a alăturat.

„Anul acesta am fost cu toții puși în fața unor provocări neașteptate, care ne-au schimbat complet realitatea, dar efortul și dedicarea oamenilor din jur au dus la realizări de care suntem mândri. Am învățat că, dacă există încredere și cooperare, putem fi mai responsabili, mai solidari și mai apropiați decât ne-am fi imaginat, și că putem genera soluții în cele mai complicate circumstanțe. Pentru că totul ține de , așa cum ne-am formulat noi misiunea în această perioadă, care ne-a obligat să ne întrebăm și mai serios ce putem face noi pentru societate. Dincolo de producția de dezinfectanți în regim de urgență, am prioritizat colaborarea cu societatea civilă și cu mediul cultural”, a declarat Liliana Popa, PR Manager Farmec.

Campania a cuprins o serie de acțiuni de donație către mai multe organizații partenere, precum: Un singur Cluj, Dăruiește Viață, SOS Satele Copiilor, Salvați Copiii, Crucea Roșie, Beard Brothers și Fundația Solidaritatea Sanitară sau direct către spitale. Valoarea totală a donațiilor se ridică la peste 60.000 euro, constând în bani, produse de îngrijire, dezinfectanți și produse de curățenie.

În plus, în perioada sărbărilor de iarnă, Farmec s-a alăturat mai multor acțiuni caritabile, în special dedicate copiilor și persoanelor vârstnice, prin dăruirea de produse esențiale de îngrijire personală. Printre asociațiile partenere se numără: Asociația Magic Camp, Asociația Little People Romania, Fundația Fara, Asociația Atelierul de Bine, Asociația Aripi spre Viață, Asociația New Odyssey, Asociația Totul este Posibil și multe altele.

Implicarea socială a companiei va continua și în 2021, cu focus pe pilonii principali: sănătate, educație, cultură și mediu.

Farmec atinge borna de 28 de magazine la nivel național
Farmec atinge borna de 28 de magazine la nivel național
Producătorul Farmec a inaugurat, la Cluj-Napoca, cel mai nou magazin sub brandul Gerovital, completând astfel rețeaua de magazine pe care...
Farmec a colectat selectiv 230 de mii de ambalaje în 2023
Farmec a colectat selectiv 230 de mii de ambalaje în 2023
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a colectat anul acesta peste 230 de mii de ambalaje în campania „Ai grijă de natură așa...
Farmec are un nou Director Economic
Farmec are un nou Director Economic
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, l-a numit pe Raul Ghirean în funcția de Director Economic. Cu o experiență profesională...
Farmec vrea să mute producția într-o fabrică nouă, o investiție de peste 40 mil. euro
Farmec vrea să mute producția într-o fabrică nouă, o investiție de peste 40 mil. euro
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, intenționează să construiască o nouă unitate de producție în comuna Apahida, o...
Mircea Turdean: ”Planurile de investiții rămân în picioare în ciuda contextului instabil”
Mircea Turdean: ”Planurile de investiții rămân în picioare în ciuda contextului instabil”
Farmec, unul dintre cei mai importanți producători locali, și-a bugetat investiții de peste 2 milioane de euro pentru anul acesta. Bugetul va fi...
Din generație în generație, o nouă campanie de imagine pentru brandul Farmec
Din generație în generație, o nouă campanie de imagine pentru brandul Farmec
Propaganda a dezvoltat noua campanie de imagine pentru gama Farmec, care a fost relansată anul acesta cu un nou logo, un design modern și o gamă...