Elit, parte din campania ”Spitale publice din bani privați”

Elit, una dintre cele mai importante companii de pe piața de produse din carne și mezeluri din România, sărbătorește 20 de ani de activitate prin susținerea campaniei ”Spitale publice din bani privați” a Fundației Filantropice Metropolis, o inițiativă prin care spitale de stat din țara noastră sunt renovate și dotate cu ajutorul cetățenilor și al firmelor private. Elit, parte din campania ”Spitale publice din bani privați”

La 20 de ani de la momentul lansării primului produs Elit pe rafturile magazinelor, compania își propune să susțină comunitatea care a făcut parte, în tot acest timp, din povestea brandului Elit. Astfel, la ceas aniversar, gândurile bune se transpun în sprijinirea unui amplu proiect social: ”Spitale publice din bani privați”.

“20 de ani de activitate sunt dovada vie că Elit este o companie puternică, care poate reprezenta cu cinste industria și care poate concura de la egal la egal cu marii jucători internaționali. Începând cu prima zi, compania a crescut continuu, evidențiind an de an o dezvoltare sustenabilă, bazată pe produse de calitate, inovație continuă, un simț aparte pentru preferințele consumatorului și responsabilitate pentru comunitatea din care face parte. 20 de ani pentru noi înseamnă o promisiune îndeplinită și mândria recunoașterii publice a gustului desăvârșit Elit. Mezelurile Elit sunt inspirate de oameni și de nevoile acestora. De aceea, ne întoarcem mereu către comunitate și sprijinim proiecte sociale relevante. De această dată, am ales să venim în ajutorul Fundației Filantropice Metropolis în renovarea și dotarea unor spitale publice din țara noastră”, a declarat Voicu Vușcan, Administrator Elit. 

Până acum, Fundația Filantropică Metropolis a reușit, printre altele, renovarea secției de Hematologie Pediatrică și Nefrologie Pediatrică de la Spitalul Fundeni, schimbarea paturilor la spitalul din Tecuci, achiziția a încă 600 de paturi distribuite la mai multe spitale din țară, construirea de lifturi la spitalele din Piatra Neamț și Deva, dotarea spitalelor Bagdasar Arseni și Sf. Pantelimon din București cu tărgi hidraulice.

Peste 300 de produse în portofoliu și 2.000 de angajați

Compania a început cu capital 100% românesc și a crescut prin votul de încredere al clienților și consumatorilor. Astfel, a ajuns la un număr de peste 16.000 clienți, de la mici producători locali la mari lanțuri de magazine la nivel național. Acum, compania este parte a grupului Smithfield România, cel mai mare producător și procesator de carne din România.

De-a lungul timpului, Elit a dezvoltat un portofoliu care însumează astăzi peste 300 de produse. Pe lângă contribuții substanțiale la bugetul de stat, Elit continuă să fie un angajator preferat în zona Transilvaniei, acolo unde locurile de muncă oferite și amprenta economică a companiei contribuie la crearea unui lanț valoric sigur și stabil. Compania numără la momentul actual aproximativ 2.000 de angajați, care contribuie la o producție lunară de peste 2.400 tone de preparate.
De asemenea, Elit sprijină indirect dezvoltarea organică a micilor magazine, a furnizorilor locali din industria alimentară sau a furnizorilor de servicii adiacente, prin parteneriate locale stabile.

Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de retail independent Paco...
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Mezelurile, o categorie în care inflația pune frână fenomenului de premiumizare
Mezelurile, o categorie în care inflația pune frână fenomenului de premiumizare
Scădere în volum, orientare către formate și cantități mai mici, downtrading, nivel de loializare scăzut. Acestea sunt doar câteva dintre...
Preluarea Goodies Meat Production de către Elit are acordul Concurenței
Preluarea Goodies Meat Production de către Elit are acordul Concurenței
Smithfield Europa, subsidiară a companiei americane Smithfield Foods, a primit acordul Consiliul Concurenței să preia Goodies Meat Production, un...
Smithfield achiziționează producătorul român de preparate din carne Goodies Meat Production
Smithfield achiziționează producătorul român de preparate din carne Goodies Meat Production
Smithfield Europa, subsidiară a companiei americane Smithfield Foods, a încheiat un acord de achiziție a Goodies Meat Production, un producător...
Elit face bilanțul anului 2019: vânzări duble de mezeluri crud-uscate
Elit face bilanțul anului 2019: vânzări duble de mezeluri crud-uscate
În 2019, producătorul Elit și-a crescut capacitățile pentru producția de mezeluri crud-uscate și și-a dublat volumul de vânzări în...