EcoVadis certifică angajamentul Verdino Green Foods față de integrarea sustenabilității în business

Verdino Green Foods, pionier în categoria de produse vegetale pe bază de proteine din mazăre, din România, a obținut Committed Badge, acordată de EcoVadis, pentru performanța sa în sustenabilitate, și își consolidează astfel angajamentul față de un model de business responsabil, sustenabil și orientat către viitor. Verdino felii vegetale cu fistic pe baza de proteine din mazare

„Committed Badge, acordată de EcoVadis, confirmă pașii pe care i-am făcut în integrarea sustenabilității în operațiunile și practicile noastre de business - un angajament ferm reflectat și în sloganul nostru: Live. Life. Green. Sustenabilitatea se află în centrul misiunii Verdino Green Foods și reprezintă o parte importantă a modului în care dorim să ne dezvoltăm ca organizație. Suntem convinși că prin obținerea acestui rating vom consolida și mai mult încrederea consumatorilor și partenerilor în brandurile noastre, și ne va încuraja să continuăm să ne îmbunătățim performanțele pentru următoarea evaluare”, a declarat Celina Condorovici, Marketing Director Verdino Green Foods.

Portofoliul Verdino Green Foods este alcătuit din produse pe bază de proteine vegetale, concepute pentru a oferi o alimentație echilibrată și sustenabilă, potrivită inclusiv în perioadele de post. Această categorie de produse necesită cu 87% mai puțină apă și generează cu 90% mai puține emisii de CO₂ comparativ cu producția tradițională de carne.

EcoVadis este lider global în evaluarea sustenabilității în mediul de afaceri și reunește peste 130.000 de companii evaluate la nivel internațional. Procesul de evaluare are la bază 21 de criterii de sustenabilitate, structurate în jurul a patru piloni principali: Mediu, Muncă și Drepturile Omului, Etică și Achiziții Sustenabile.

Verdino Green Foods este unul din liderii regionali în segmentul produselor vegetale, alternative la produsele din carne, pește și brânzeturi, cu brandurile Verdino, Mr Plantel și Unfished. Brandul Verdino, fondat în 2019 în județul Alba, este cel mai cunoscut și apreciat brand din cadrul companiei. Gama sa conține produse pe bază de legume (Aperitiv vegetal, Batoane cu legume), produse bogate în proteine (PROtein Burger vegetal, Chifteluțe vegetale), panetate ready to eat și ready to cook (Nuggets vegetali, Șnițel vegetal, Crispy Burger vegetal), precum și felii vegetale și specialități.

sustenabilitate in industria alimentara in retail & fcmg dezbatere sustenabilitate eveniment b2b progresiv sustain ability 2025. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
BRD: Sustenabilitatea are ritmuri diferite. Companiile tinere inovează, cele mature se conformează
Pentru 51% dintre antreprenori, principalul motiv pentru care ar integra principii de sustenabilitate în afacerea lor este „reducerea costurilor...
ambalaje ppwr
Parteneriat între PackIntelX și Landbell Group pentru conformitatea ambalajelor în noul cadru european 
PackIntelX, platforma all-in-one pentru conformitatea ambalajelor, va coopera din octombrie 2025 cu Landbell Group, un furnizor internațional de top...
Purcari Wineries se alatura proiectului european Horizon 4Sir2
Purcari se alătură proiectului european Horizon 4Sir2 pentru valorificarea subproduselor viticole
Purcari Wineries se alătură proiectului european Horizon 4Sir2, al cărui obiectiv este dezvoltarea unui ecosistem sustenabil pentru valorificarea...
Agroland Group obține granturi de aproape un milion de euro pentru investiții în energie regenerabilă. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Agroland Group obține granturi de aproape un milion de euro pentru investiții în energie regenerabilă
Grupul Agroland, prezent pe piața de retail, agribusiness, producție alimentară și nutriție animală, anunță un amplu program de investiţii...
Mars publica raportul de sustenabiliate
Mars raportează noi progrese în sustenabilitate: reducere de 1,9% a emisiilor și lansarea unui fond verde de 250 milioane de dolari 
Mars a reușit să își continue creșterea afacerilor fără să își sporească amprenta de carbon, înregistrând o creștere de peste 69%,...
Glovo : Peste 254.000 kg de alimente salvate de la risipă în primele opt luni din acest an. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Glovo : Peste 254.000 kg de alimente salvate de la risipă în primele opt luni din acest an
Glovo, platforma tech ce oferă servicii la cerere, din multiple categorii, cu o gamă variată de produse, a reușit să livreze în ultimii cinci...