Whiteland a demarat distribuţia produselor Nestlé

Nestlé România şi Whiteland au încheiat recent un parteneriat pe distribuţie care acoperă în acest moment comerţul tradiţional din anumite regiuni ale ţării. Whiteland adaugă astfel o nouă companie mare în lista sa de furnizori care mai cuprinde nume precum Hochland, Meggle, D’Aucy, Kotanyi etc. “De la finalul anului 2014, Whiteland a intrat într-un parteneriat cu Nestlé România, concretizat prin preluarea distribuţiei în comerţul tradiţional, pentru anumite judeţe ale ţării. Sperăm ca această colaborare să fie fructuoasă pentru ambele părţi şi să se extindă", a declarat George Ştefănescu, Directorul General al Whiteland Import Export.  Whiteland a demarat distribuţia produselor Nestlé

La rândul său, Laurenţiu Dimitriu, directorul de vânzări al Nestlé România, a precizat că parteneriatul vizează diviziile de food (alimente şi băuturi) din portofoliul companiei, cu excepţia îngheţatei (divizia Nestlé Ice Cream) şi a diviziei Nestlé Professional (produse pentru consum în afara casei). De asemenea, Nestlé Purina (produse pentru animalele de companie) nu este inclusă în acest parteneriat de distribuţie.

Cu vânzări anuale de peste 150 de milioane de euro şi branduri precum Nescafé, Maggi, Joe, Kit Kat, etc, Nestlé România este unul dintre cei mai mari jucători în industria alimentară locală.

 

Maggi lansează o gamă de produse inspirată de bucătăria asiatică
Maggi lansează o gamă de produse inspirată de bucătăria asiatică
Maggi lansează un nou portofoliu de produse inspirate de aromele diverse și tentante ale bucătăriei asiatice, aducând în farfuriile românilor...
Silvia Sticlea, Nestlé România: În 2024 mizăm pe dezvoltare și inovație pentru creșterea businessului
Silvia Sticlea, Nestlé România: În 2024 mizăm pe dezvoltare și inovație pentru creșterea businessului
Pentru Nestlé România, 2023 a fost un an al consecvenței, strategie care a poziționat businessul în topul creșterii la nivel de grup, cu un...
Nestlé România, creștere organică de 18,8% în 2023
Nestlé România, creștere organică de 18,8% în 2023
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a înregistrat o creștere organică de 18,8% în...
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a încheiat primele nouă luni ale anului cu o...
Nestlé România se extinde pe piața suplimentelor alimentare prin preluarea Solgar
Nestlé România se extinde pe piața suplimentelor alimentare prin preluarea Solgar
Nestlé Romania preia operațiunile Solgar și va comercializa direct aceste produse pe piața locală. Această tranzacție vine după ce, în...
Nestlé România, creștere de 11,1% în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 11,1% în primele nouă luni ale anului
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță rezultatele financiare pe primele nouă luni ale anului 2022....