Volare – Locul 1 la raportul preţ/calitate, pe baza opiniei consumatorilor

Consumatorii consideră că Volare oferă cel mai bun raport preţ/calitate din categoria de hârtie igienică. Cu ocazia unei recente cercetări de piaţă realizată de organizaţia elveţiană ICERTIAS (www.icertias.com) în Romania, consumatorilor li s-a cerut să indice, în funcţie de experienţa lor, ce marcă de hârtie igienică oferă cel mai bun raport preţ/calitate de pe piaţa românească. Brand-ul care a primit cele mai multe voturi din partea consumatorilor este Volare. [P] Volare – Locul 1 la raportul preţ/calitate, pe baza opiniei consumatorilor

Cercetarea “Best Buy Award” – Romania 2015/2016 a fost efectuată în conformitate cu prevederile Codului Internaţional pentru Implementarea Cercetărilor de Piaţă şi Sociale, adoptat de Camera Internaţională de Comerţ (ICC) şi Asociaţia Mondială a Experţilor în Cercetare (ESOMAR). Eşantionul de respondenţi a constat în cetăţeni români (n=1200) utilizatori de internet cu vârsta de peste 15 ani.

Referitor la categoria de hârtie igienică, respondenţii au fost întrebaţi: “Din experienţa Dvs. personală, care este producătorul de hârtie igienică cu raportul cel mai bun preţ/calitate pe piaţa românească?”.

Întrebarea a fost deschisă, respondenţilor nu li s-au oferit variante de răspuns ci au avut posibilitatea să nominalizeze în mod direct mărcile care, din experienţa lor personală, oferă cel mai bun raport preţ/calitate de pe piaţa românească. Cel mai mare număr de respondenţi a răspuns “Volare”.

Cu alte cuvinte, cetăţenii români, pe baza experienţei şi opiniei personale, susţin câ Volare oferă cel mai bun raport preţ/calitate atunci când este vorba de hârtia igienică.

Despre Comceh-Sofidel Romania:

Comceh SA activează în România de aproape 50 de ani şi are peste 50 de produse în portofoliu, realizate în principal în fabrica din Călăraşi, sub brand-urile Regina, Volare şi Onda. Comceh este parte a Grupului Sofidel, unul dintre liderii mondiali din industria de profil.

bba romania volareDespre proiectul Best Buy Award:

Best Buy Award (www.bestbuyaward.org) este un proiect al organizaţiei elveţiene ICERTIAS – International Certification Association GmbH (www.icertias.com) cu sediul în Zurich, Elveţia. Cercetarea de piaţă Best Buy Award măsoară exclusiv experienţa consumatorului, gradul de satisfacţie şi percepţia acestuia cu privire la cine din piaţă oferă cel mai bun raport preţ/calitate în diferite categorii de produse și servicii.

Doar companiile / brand-urile care au obţinut Locul 1 în cercetarea Best Buy Award pot purta medalia „Best Buy Award“ şi statutul de „Numărul 1 în raportul preţ/calitate“. Scopul proiectului şi a certificatului Best Buy Award este de a veni în ajutorul cumpărătorilor care caută produsele cele mai bune la un preţ cât mai bun pe piaţa locală şi internaţională.

Start Progresiv Awards 2024: Înscrie-te în cea mai mare competiție din piața de retail & FMCG
Start Progresiv Awards 2024: Înscrie-te în cea mai mare competiție din piața de retail & FMCG
Progresiv duce mai departe proiectul de identificare și recunoaștere a companiilor, proiectelor și managerilor care aduc valoare adăugată în...
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Circa 150 de manageri din industriile de retail și FMCG și-au dat întâlnire pe 13 iunie, la The Tent by Clubul Diplomatic, la cea de-a 13-a...
Competiția Progresiv Awards 2023 și-a desemnat câștigătorii
Competiția Progresiv Awards 2023 și-a desemnat câștigătorii
Progresiv Awards, competiția care premiază companiile, proiectele și oamenii care aduc plusvaloare în piața locală de retail și FMCG, a...
Competiția Progresiv Awards 2023 și-a desemnat finaliștii
Competiția Progresiv Awards 2023 și-a desemnat finaliștii
Progresiv Awards, competiția care premiază inovația și performanța în piața locală de retail & FMCG, anunță finaliștii ediției din...