Vegeta Natur, o inovație în categoria bazelor pentru mâncare

Vegeta Natur este o inovație în categoria bazelor pentru mâncare (legume și găină) și în categoria de condimente, fiind garanția gustului de înaltă calitate și a ofertei de multiple beneficii: 100% natural,  o calitate superioară a produsului și o combinație de ingrediente atent selecționate. Astfel, Vegeta își extinde portofoliul cu noi sortimente: Vegeta Natur Legume, Vegeta Natur Gust de Găină și Vegeta Natur Condimente. [P] Vegeta Natur, o inovație în categoria bazelor pentru mâncare

Vegeta Natur Legume (3 SKU-uri: 75g, 150g și 300g) conține sare de mare și 9 tipuri de legume, iar Vegeta Natur Gust de Găină conține sare de mare și o multitudine de legume.
Baza de mâncare poate fi adăugată în supe, sosuri, paste, orez sau tocănițe, precum și peste toate preparatele din carne pentru un gust desăvârșit. Vegeta Natur și Vegeta Natur Gust de Găină sunt produse 100% naturale: fără gluten, conservanți și coloranți, fără extract de drojdie, fără monoglutamat și potentiatori de arome.

Gama Vegeta Natur Condimente conține 7 SKU-uri produsele fiind concepute pentru cartofi sau preparatele din carne (pui, porc, miel, pește etc.). Produsele Vegeta Natur sunt disponibile în pliculețe de 20g sau doze de sticlă 40-60g (4 SKU’s).

Prin lansarea gamei Natur la începutul anului 2019 brandul Vegeta răspunde noilor tendințe folosind ingrediente 100% naturale și de cea mai bună calitate, ce se pliază perfect pe nevoia pentru un stil de viață sănătos. Vegeta, adaosul universal pentru mâncare, este cea mai cunoscută marcă Podravka, fiind denumită și ’’cea mai bună creație croată’’.

VegetadefaultÎn luna mai, în cadrul celei de-a 10-a ediții a Galei “Votat Produsul Anului® – Consumatorii premiază inovația”, gama Vegeta Natur a fost desemnată câștigătoare în categoria Baze pentru mâncare.
Produsul Anului este un concept internațional – lansat în Franța în 1987 - care premiază produsele inovative, activând în prezent în 47 de țări. Scopul „etichetei rosii” este de a fi un ghid pentru cele mai bune produse de pe piață și producătorii acestora dar și de a sprijini campaniile de marketing ale brandurilor.

Aproape 5.000 români din mediul urban, cu vârsta cuprinsă între 18 și 54 ani, au fost intervievați între 28 martie 2019 – 14 mai 2019 asupra preferințelor lor pe 28 categorii, criteriile de evaluare fiind: inovația, atractivitatea și intenția de cumpărare.

Despre călătorii construite pas cu pas, la INSPIRO – A New Journey
Despre călătorii construite pas cu pas, la INSPIRO – A New Journey
Cea de-a 14-a ediție a INSPIRO, evenimentul Progresiv departe de exceluri și aproape de oameni, a reunit la Le Chateau Ballroom , sub tema-umbrelă...
Tendințe care vor modela viitorul snackingului în următorul deceniu
Tendințe care vor modela viitorul snackingului în următorul deceniu
Schimbarea peisajului demografic, stiluri de viață din ce în ce mai fluide sau impactul imperativ asupra oamenilor și al planetei se numără...
Cele mai importante insighturi de la Conferința Progresiv – Back to the Future
Cele mai importante insighturi de la Conferința Progresiv – Back to the Future
Conferința Progresiv, cel mai mare eveniment de business din piața locală de retail & FMCG, a încheiat cea de-a 23-a ediție. Sub sloganul...
Auchan pariază pe schimbarea la față a formatului de hipermarket. Cum arată Auchan Berceni, magazinul de test al noului concept?
Auchan pariază pe schimbarea la față a formatului de hipermarket. Cum arată Auchan Berceni, magazinul de test al noului concept?
După ce în ultimii ani și-a focusat extinderea și investițiile pe formatul de proximitate și de supermarket, Auchan își întoarce fața...
Kaufland deschide cel de-al 21-lea magazin din București
Kaufland deschide cel de-al 21-lea magazin din București
Kaufland România inaugurează săptămâna aceasta un nou magazin în nordul Capitalei, în cartierul Pipera. Acesta este hipermarketul cu numărul...
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Circa 150 de manageri din industriile de retail și FMCG și-au dat întâlnire pe 13 iunie, la The Tent by Clubul Diplomatic, la cea de-a 13-a...