Vascar lansează platforma Alege Natural, Fără E-uri
Vascar, unul dintre principalii producători de preparate din carne și conserve, a anunțat lansarea platformei Alege Natural, Fără E-uri, ce cuprinde produse din carne cu ingrediente 100% naturale. Proiectul vine ca urmare a unui studiu de piață intern realizat de către Vascar la începutul acestui an, 83% dintre consumatori au declarat că își doresc produse din carne naturale, cu gust, fără E-uri.
“Ne bucurăm să anunțăm platforma Alege Natural, Fără E-uri care cuprinde o gamă variată de produse cu ingrediente 100% naturale - fără E-uri, aditivi, conservanți sau coloranți - cu gust bogat, obținute din carne atent selecționată și condimente naturale. Platforma noastră este foarte simplă și corectă: nu doar renunțăm la câteva E-uri, ci le eliminăm complet” spune Vlad Ciuburciu, Director General Vascar.
Sub umbrela Alege Natural, Fără E-uri se găsesc: produsele rumenite Moldova în Bucate (Mușchi file rumenit și Ceafă rumenită, Salam rumenit și Salam de vară rumenit și Cârnați țărănești rumeniți) care au un design de etichetă nou, specialitățile de rață Moldova în Bucate (Pulpă de rață și Piept de rață), produsele Moldova în Bucate din gama Horia Vîrlan (Burger 100% antricot de vită, Cârnăciori de casă, Cârnăciori de casă picanți și Cârnați țărănești cu busuioc), gama de carne fresh 100% românească (Cotlet de porc cu os, Ceafă de porc cu os, Carne tocată, Șnițel din carne de porc), gama de mâncăruri și ciorbe la conservă Moldova în bucate.
“Întreg portofoliul nostru de produse trece printr-un proces complex de eliminare a E-urilor, însă acest lucru va fi posibil treptat, cu pași mărunți, pentru că trebuie să oferim consumatorilor produse bune și care să respecte termenul de valabilite necesar pentru siguranța alimentară” spune Vlad Ciuburciu, Director General Vascar.
Înființată în 1984 la Vaslui, Vascar este o companie cu capital 100% românesc, în prezent fiind unul dintre principalii producători de preparate din carne și conserve din România. În 2017, Vascar a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 16 milioane de euro, iar pentru primele șase luni ale anului a raportat o creștere a vânzărilor de 21% față de aceeași perioadă a anului trecut.





