Vânzările Vascar au depășit pragul de 20 mil. euro în 2019
Vascar, unul dintre principalii producători de preparate din carne și conserve, a înregistrat în 2019 o cifră de afaceri de aproximativ 20,5 milioane de euro, marcând o creștere de 13% față de anul anterior.
„Și în acest an am reușit să menținem un trend ascendent pentru core business-ul nostru, categoriile mezeluri și conserve, cea mai mare creștere în volum fiind înregistrată de categoria conserve, +30%. Pentru noi este o dovadă a faptului că brandurile Moldova în Bucate și Vascar au devenit primele alegeri pentru mulți români, fapt care ne bucură și ne încurajează să fim în continuare inovatori și să creăm produse unice”, precizează Vlad Ciuburciu, Director General Vascar.
Pentru anul acesta producătorul își propune o creștere importantă a cifrei de afaceri, continuarea investițiilor demarate anul trecut, extinderea portofoliului de produse 100% naturale și deschiderea a cel puțin trei noi magazine proprii în regiunea Moldovei.
Astfel, bugetul de investiții din acest an este de 1 milion de euro, sumă alocată în principal pentru creșterea capacității de producție, modernizarea fabricii și extinderea infrastructurii.
Înființată în 1984 la Vaslui, Vascar este o companie cu capital 100% românesc. Compania deține o fabrică de procesare la Vaslui și 22 magazine proprii în regiunea Moldovei, fiind unul dintre principalii angajatori din regiune. O parte din produsele Vascar și Moldova în Bucate sunt distribuite la nivel național, în hypermarketuri și magazine tradiționale partenere. De asemenea, Vascar este o companie care produce produse “marcă proprie” pentru Carrefour, Mega Image, Penny Market și Lidl.





