Vânzările Strauss România au crescut cu 8% anul trecut
Producătorul de cafea Strauss România, controlat de grupul israelian Strauss, a înregistrat, anul trecut, vânzări de 244 milioane de shekeli (250 milioane de lei), în creștere cu 8% față de anul precedent.
După ce grupul a raportat o scădere de 3,6% în primul semestru al anului trecut, vânzările au crescut semnificativ, cu 36% în ultimul trimestru, la 76 milioane de shekeli (78 de milioane de lei).
Strauss a finalizat, în septembrie 2014, achiziţia brandului de cafea instant Amigo de la compania braziliană Cia Iguacu De Café Soluvel, pentru 20 de milioane de dolari, care a contribuit,la creşterea raportată în al doilea semestru. Principalul brand al companiei ramane Doncafe.
”Creșterea vânzărilor din trimestrul al patrulea a fost rezultatul avansului volumelor vândute și al majorării prețurilor, dar și al volumelor vândute cu noul brand achiziționat, Amigo”, se arată în raportul financiar aanual al grupului.
Per ansamblu, grupul israelian a raportat vânzări de aproape 3,8 miliarde de shekeli (circa 3,9 miliarde de lei) la nivelul anului 2014, în scădere cu 3% faţă de anul anterior.
Valoarea în lei a indicatorilor financiari au fost calculată la un curs de schimb 1 shekel = 1,02 lei





