Vânzările Purcari rămân pe plus după listarea la Bursă
Producătorul de vinuri Purcari, listat la Bursa de Valori București în luna februarie, a raportat pentru primele trei luni ale acestui an venituri de 33,9 milioane de lei, în creștere cu 21% față de aceeași perioadă din 2017. Și la nivel de profitabilitate rezultatele sunt pe plus, producătorul înregistrând un profit net de 5,9 milioane de lei, mai mare cu 18% față de primul trimestru din 2017, potrivit informațiilor publicate de companie.
Creșterea a fost susținută de evoluția în România și Republica Moldova, unde vânzările s-au majorat cu 32%, respectiv 48%. Piața din România a avut o pondere de 43% din vânzările Purcari, urmată de cea din Republica Moldova, vânzările din cele două țări reprezentând 63% din businessul Purcari în primele trei luni ale anului, adică circa 21 de milioane de lei.
Grupul Purcari deţine cramele Purcari şi Bostăvan din Republica Moldova, crama Ceptura din România şi producătorul de brandy Bardar din Moldova. Producătorul s-a listat în luna februarie la Bursă, intenția fiind de a lista cel mult 49% din acțiuni.





