Vânzările Carlsberg din S1, impulsionate de berile premium
Producătorul olandez de bere Carlsberg a raportat în primul semestru vânzări în creștere cu 6,5% pe fondul evoluției pozitive a portofoliului de beri premium, scrie Esmmagazine.com.
Veniturile companiei s-au majorat în intervalul menționat, însă vânzările din Rusia, principala piață de desfacere, au înregistrat un declin pe fondul competiției acerbe și a creșterii prețurilor, ce au condus la pierderea cotei de piață. Astfel, volumele din Rusia au scăzut cu 3%, potrivit declarațiilor producătorului.
În schimb, Asia, piața cu cel mai rapid ritm de creștere, a afișat venituri nete mai mari cu 15%, ca urmare a avansului de 8,5% din punct de vedere volumic și a vânzărilor înregistrate de brandurile premium.
Potrivit raportului financiar al companiei, vânzările în primele șase luni au atins 4,9 miliarde de dolari.
Brandul Carlsberg a fost lansat pe piaţa din România în anul 2001 și face parte din portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB).





