Unilever investește 112 mil. $ pentru extinderea fabricii de înghețată din China
Ridicată în 1996, fabrica din Taicang, în care Unilever produce înghețată, va fi extinsă în urma unei investiții care s-a ridicat la 112 milioane de dolari. Potrivit informațiilor FoodBev Media, noile instalații vor fi complet operaționale la începutul anului 2022.
Extinderea fabricii se face pe o suprafață totală de 66.000 de metri pătrați și, pe lângă liniile de producție, vor exista noi depozite, birouri și o clădire anexă. În aceste condiții, producția anuală va ajunge la 150.000 de tone de înghețată.
În urma acestei investiții, Unilever vrea să transforme fabrica din Taicang într-un hub de producție regional.
„Unilever a fost întotdeauna optimist în ceea ce privește economia Chinei și va continua să crească investițiile în zonă, în special în Delta râului Yangtze. Vom transforma unitatea de producție din Taicang în prima fabrică de înghețată din lume care va integra automatizarea, inteligența și agilitatea”, susține Rohit Jawa, Vicepreședinte Executiv al Unilever Asia de Nord.
„Ca cel mai mare vânzător de înghețată din lume, Unilever așteaptă cu nerăbdare să combine capacitatea sa de producție de înghețată de clasă mondială cu tehnologia inteligentă digitală a Chinei pentru a construi o nouă linie de producție flexibilă”, concluzionează Han Fangjun, Vicepreședinte Supply Chain Unilever Asia de Nord.
Unilever este unul dintre liderii globali pe piața bunurilor de larg consum, cu operațiuni puternice în peste 100 de țări și vânzări în peste 180 de țări.
În regiunea din sud-centru a Europei, grupul Unilever desfășoară operațiuni pe piețele produselor alimentare, de îngrijire personală și de îngrijire a locuinței, prin Unilever South Central Europe și Unilever România.