Unilever a donat 3 mil. lei pentru sprijinirea comunităților din România
Unilever South Central Europe, prezent în România prin 3 fabrici și un sediu central în București, a contribuit cu donații de 3 milioane de lei (peste 630.000 euro) în produse și bani pentru a ajuta comunitățile din România.
Producătorul global al unor branduri precum Dove, Domestos, Dero, Delikat, Rexona, Hellmann’s, Magnum sau Betty Ice a colaborat încă de la începutul pandemiei cu ONG-uri, autorități și parteneri pentru a ajuta persoanele afectate de Covid-19.
Prin inițiative lansate de Crucea Roșie și AjutorSpitale.ro, dar și individual, compania a făcut donații de produse, printre care Domestos, Dove, Dero, Delikat, Hellmann’s, Lipton și altele, în valoare estimată de peste 1,26 milioane de lei (peste 260.000 euro).
De asemenea, compania a donat peste 240.000 de lei (echivalentul a 50.000 euro) către Salvați Copiii, pentru a ajuta copiii și familiile care trăiesc în condiții grele.
Săptămâna trecută, compania a anunțat că s-a alăturat campaniei 1 cm de fapte - Împreună în Linia Întâi, prin Crucea Roșie Suceava, pentru achiziționarea unei unități mobile de terapie intensivă. Pentru această achiziție, Unilever South Central Europe alături de divizia de înghețată din Suceava, reprezentată de brandul Betty Ice, contribuie cu peste 1,5 milioane de lei (echivalentul a 320.000 de euro).





