Transart, creștere semnficativă a numărului de clienți în 2015

Furnizorul clujean de soluţii software pentru afaceri Transart şi-a mărit anul trecut portofoliul de clienți cu 50%. Astfel, în 2015, compania a semnat contracte cu 120 de clienţi noi, în timp ce cifra de afaceri a rămas constantă, situată în jurul valorii de 2,8 mil. euro. Pentru 2016 compania și-a propus creșterea portofoliului de clienți, având în vedere rezultatele obținute în ultimele 4 luni. Transart, creștere semnficativă a numărului de clienți în 2015

„Creșterea care se prefigurează în 2016 este rezultatul îmbunătățirilor funcționale aduse produselor și a unei eficiențe crescute a echipei de marketing și vânzări. Noile dezvoltări adăugate în 2015 în sistemul integrat furnizat de Transart permit acum un control sporit al aspectelor care determină profitabilitatea, controlul costurilor, aprovizionarea, gestiunea depozitelor, vânzările, dar și analiza-planificarea-controlul operațional al unei afaceri”, a precizat Marius Iurian, Managing Partner Transart.

Cei mai mulți clienți provin din industrii precum: FMCG, lactate, industria cărnii, panificație, farma, materiale de construcții, utilaje și scule profesionale, IT/Hardware/telefoane și accesorii, piese auto & accesorii și servicii. Majoritatea clienților au optat pentru sisteme integrate care includ atât componenta de gestiune cât și componentele din zona de mobilitate (pentru agenții de vânzări și pentru utilizarea de terminale mobile wireless și a codurilor de bare în depozit), se mai arată în comunicat.

Transart este unul dintre principalii furnizori de software pentru afaceri, fiind lider în România pe SFA – aplicații mobile pentru forța de vânzări și merchandising. Proiectele companiei din zona de Business Intelligence sunt utilizate astăzi în peste 34 de țări, printre care Croația, Bulgaria, Ungaria sau Serbia. 

Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de retail independent Paco...
Adina Craciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Adina Crăciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Personalizarea experienței de cumpărare va deveni din ce în ce mai importantă, iar companiile vor trebui să utilizeze datele și tehnologiile...
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
Viitorul cash&carry este reprezentat de dezvoltarea multicanal, cu procese integrate și automatizate, consideră Adrian Ariciu, CEO METRO...
Doina Vîlceanu, ContentSpeed: Piața de retail și FMCG online, într-un punct de tranziție
Doina Vîlceanu, ContentSpeed: Piața de retail și FMCG online, într-un punct de tranziție
Deși ritmul de creștere al pieței de e-commerce din România a scăzut raportat la anii de pandemie, 2023 s-a încheiat cu un plus de 8–9% pe...
Companie clujeană Transart propune o soluție de shelf recognition bazată pe AI
Companie clujeană Transart propune o soluție de shelf recognition bazată pe AI
Dezvoltatorul de soluții software Transart a dezvăluit noua soluție din zona de retail execution, HERMES AI Shelf Recognition. Un proiect...
 Transart crește la peste 3,73 milioane euro
Transart crește la peste 3,73 milioane euro
Transart, producătorul de software de business pentru afacerile de comerț, distribuție și producție, a încheiat anul 2020 în creștere...