Transart, creștere semnficativă a numărului de clienți în 2015
Furnizorul clujean de soluţii software pentru afaceri Transart şi-a mărit anul trecut portofoliul de clienți cu 50%. Astfel, în 2015, compania a semnat contracte cu 120 de clienţi noi, în timp ce cifra de afaceri a rămas constantă, situată în jurul valorii de 2,8 mil. euro. Pentru 2016 compania și-a propus creșterea portofoliului de clienți, având în vedere rezultatele obținute în ultimele 4 luni.
„Creșterea care se prefigurează în 2016 este rezultatul îmbunătățirilor funcționale aduse produselor și a unei eficiențe crescute a echipei de marketing și vânzări. Noile dezvoltări adăugate în 2015 în sistemul integrat furnizat de Transart permit acum un control sporit al aspectelor care determină profitabilitatea, controlul costurilor, aprovizionarea, gestiunea depozitelor, vânzările, dar și analiza-planificarea-controlul operațional al unei afaceri”, a precizat Marius Iurian, Managing Partner Transart.
Cei mai mulți clienți provin din industrii precum: FMCG, lactate, industria cărnii, panificație, farma, materiale de construcții, utilaje și scule profesionale, IT/Hardware/telefoane și accesorii, piese auto & accesorii și servicii. Majoritatea clienților au optat pentru sisteme integrate care includ atât componenta de gestiune cât și componentele din zona de mobilitate (pentru agenții de vânzări și pentru utilizarea de terminale mobile wireless și a codurilor de bare în depozit), se mai arată în comunicat.
Transart este unul dintre principalii furnizori de software pentru afaceri, fiind lider în România pe SFA – aplicații mobile pentru forța de vânzări și merchandising. Proiectele companiei din zona de Business Intelligence sunt utilizate astăzi în peste 34 de țări, printre care Croația, Bulgaria, Ungaria sau Serbia.





