Tecșești Vlogs - Bronz la Cannes Lions 2019
Acum câteva luni, pe canalul de YouTube Albalact au fost lansate câteva filmulețe atipice vlogging-ului obișnuit. Protagoniști? Locuitorii unui cătun de munte din Apuseni.
Prin campania demarată de către Albalact și MRM//McCann România, poveștile și obiceiurile celor 23 de săteni din Tecșești au ajuns la peste 2 milioane de vizualizări pe YouTube. Cu o medie de vârstă de peste 65 ani, protagoniștii acestui proiect și-au promovat în mediul online tradițiile care riscă să fie date uitării.
“În ultimii ani, Albalact s-a implicat în a susține comunitatea din acest cătun de munte autentic, situat la 20 de km de fabrica noastră. Faptul că poveștile lor au trecut granițele și au adus zâmbetul pe buze juraților de la un festival de prestigiu, cum este Cannes Lions, nu poate decât să ne bucure și să ne facă să fim cu atât mai mândri de o campanie care deja era de suflet”, declară Cristina Miclea, Marketing Director, Albalact.
Cele 4 vedete ale campaniei (Zina, Partenie, Cornelia și Livia) au învățat în timp record cum se folosesc hashtag-urile, boomerang-ul și au împărtășit publicului secrete din gospodărie și tutoriale din bucătărie. “Unboxing din Pod” sau “Cozonac 101” sunt doar câteva dintre vlog-urile care s-au viralizat pe rețelele de socializare.
Filmulețele pot fi găsite pe canalul de YouTube Albalact, dar și pe site-ul www.tecsestivlogs.ro.





