Tecșești Vlogs - Bronz la Cannes Lions 2019

Acum câteva luni, pe canalul de YouTube Albalact au fost lansate câteva filmulețe atipice vlogging-ului obișnuit. Protagoniști? Locuitorii unui cătun de munte din Apuseni.  [P] Tecșești Vlogs - Bronz la Cannes Lions 2019

Prin campania demarată de către Albalact și MRM//McCann România, poveștile și obiceiurile celor 23 de săteni din Tecșești au ajuns la peste 2 milioane de vizualizări pe YouTube. Cu o medie de vârstă de peste 65 ani, protagoniștii acestui proiect și-au promovat în mediul online tradițiile care riscă să fie date uitării.

“În ultimii ani, Albalact s-a implicat în a susține comunitatea din acest cătun de munte autentic, situat la 20 de km de fabrica noastră. Faptul că poveștile lor au trecut granițele și au adus zâmbetul pe buze juraților de la un festival de prestigiu, cum este Cannes Lions, nu poate decât să ne bucure și să ne facă să fim cu atât mai mândri de o campanie care deja era de suflet”, declară Cristina Miclea, Marketing Director, Albalact.

Cele 4 vedete ale campaniei (Zina, Partenie, Cornelia și Livia) au învățat în timp record cum se folosesc hashtag-urile, boomerang-ul și au împărtășit publicului secrete din gospodărie și tutoriale din bucătărie. “Unboxing din Pod” sau “Cozonac 101” sunt doar câteva dintre vlog-urile care s-au viralizat pe rețelele de socializare.

Filmulețele pot fi găsite pe canalul de YouTube Albalact, dar și pe site-ul www.tecsestivlogs.ro.

Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de retail independent Paco...
Retailul modern, într-un maraton constant în ultimii 25 de ani
Retailul modern, într-un maraton constant în ultimii 25 de ani
De la câteva rețele de retail modern în 1999, IKA a ajuns în prezent la borna 4.750. Chiar dacă industria a făcut în mod constant slalom...
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
După finalizarea investiției de șapte milioane euro într-o nouă unitate de producție, Artesana face trecerea spre o nouă etapă de dezvoltare,...
Raul Ciurtin și definiția antreprenoriatului fără complexe
Raul Ciurtin și definiția antreprenoriatului fără complexe
A pornit pe drumul antreprenoriatului mai mult cutezător și plin de speranță decât calificat pentru industria bunurilor de larg consum. Dacă...
Afaceri în creștere pentru Albalact în 2019
Afaceri în creștere pentru Albalact în 2019
Producătorul Albalact a bifat o creștere de peste 8% în 2019, potrivit datelor publicate de Ministerul Finanțelor Publice. Cifra de afaceri a...
Cristina Miclea, Lactalis: „Mă fascinează modul în care consumatorii asociază produsele”
Cristina Miclea, Lactalis: „Mă fascinează modul în care consumatorii asociază produsele”
Responsabilă de un portofoliu de 9 branduri, Cristina Miclea, Director de Marketing Divizia Lactate a grupului Lactalis, afirmă zâmbind că pentru...