Stații de reîncărcare cu detergent lichid, nou concept testat de Henkel

Producătorul Henkel testează un nou concept pe piața din Cehia, și anume stațiile de reîncărcare cu detergent lichid, acestea fiind amplasate în lanțul de farmacii Rossmann. Potrivit celui mai recent raport de sustenabilitate al companiei, proiectul face parte din strategie de a elimina o cât mai mare parte din ambalaje, notează environmentalleader.com.

"Atunci când intră în magazin, clienții iau un recipient gol și scanează codul de bare al acestuia la stațiile de reîncărcare. Tot aici se aplică pe recipient o etichetă care menționează data de expirare a produsului. Atunci când a terminat detergentul, clientul poate reveni cu recipientul pentru reîncărcare", se arată în raportul companiei.

La stațiile din farmaciile Rossmann clienții pot reîncărca recipiente cu detergenți pentru textile, balsamuri pentru textile, detergenți pentru vase, șampoane sau geluri de duș.

"Testăm aceste soluții în piețe relevante pentru a explora și a înțelege gradul de acceptare al clienților", a mai transmis compania.

Recent, Henkel a prezentat țintele pentru 2025, reiterând intenția de a folosi, în proporție de 100%, ambalaje reciclabile sau reutilizabile. Stații de reîncărcare cu detergent lichid, nou concept testat de Henkel

Obiectivul Henkel, scăderea emisiilor de dioxid de carbon cu 100 de tone metrice până în 2025
Obiectivul Henkel, scăderea emisiilor de dioxid de carbon cu 100 de tone metrice până în 2025
Henkel continuă transformarea ecologică a operațiunilor sale globale, vizând reducerea emisiilor de dioxid de carbon, rezultate din activitatea...
Marco Höβl, Kaufland:„Am accelerat ritmul investițiilor sustenabile în trei direcții clare”
Marco Höβl, Kaufland: „Am accelerat ritmul investițiilor sustenabile în trei direcții clare”
Sustenabilitatea joacă un rol esențial pentru Kaufland și, pentru că orice viziune necesită consecvență, anul 2023 a consolidat direcțiile...
R-Create: Piața din România poate fi considerată o provocare în ceea ce privește economia circulară
R-Create: Piața din România poate fi considerată o provocare în ceea ce privește economia circulară
Preocupate de economia circulară, Linda Vasilescu și Adina Humă, fondatoarele R-Create, au căutat o idee de business care să ajute la eliminarea...
Fidelizarea clienților, pilon de dezvoltare pentru Farmacia de Detergent
Fidelizarea clienților, pilon de dezvoltare pentru Farmacia de Detergent
Cu o medie a comenzilor de aproape cinci sute zilnic și un business care va atinge în acest an o cifră de afaceri de 10 milioane de euro, Farmacia...
Farmacia de Detergent, rețeta unui business ajuns la 3 milioane de euro în doi ani
Farmacia de Detergent, rețeta unui business ajuns la 3 milioane de euro în doi ani
Pornit de la acoperirea unei nevoi punctuale, businessul Farmacia de Detergent și-a propus să ofere consumatorilor români un produs prietenos cu...
Farmacia de Detergent vizează afaceri de 10 milioane de euro în 2023
Farmacia de Detergent vizează afaceri de 10 milioane de euro în 2023
Businessul care a luat naștere prin unirea a două povești de antreprenoriat, Farmacia de Detergent și Laboratorul de Șosete, vizează...