Silviu Țolu, noul Marketing Manager al grupului Le Manoir
Grupul de firme Le Manoir l-a numit pe Silviu Țolu în poziția de Marketing Manager. Din acest rol, acesta va susține extinderea accelerată pe care companiile grupului și-au propus-o pentru următorii doi ani.
Silviu este deținătorul unui MBA în Design, Fashion & Luxury Goods la Bologna Business School și are o experiență semnificativă pe segmentul de bunuri de lux atât ca antreprenor cât și ca colaborator al unor branduri importante precum Dior și angajat al BAT.
”Având în vedere cota din piața locală de luxury și segmentele pe care operează companiile grupului, nu cred că există o provocare profesională mai mare pentru mine în România. Luxul înseamnă în primul rând experiențe de calitate, înseamnă un anume stil de viață și asta ne propunem să oferim clienților noștri pe toate liniile de business”, spune Silviu Țolu.
”Pe termen mediu și lung ne-am propus să ne menținem poziția de lider pe piața de luxury lifestyle prin extinderea și consolidarea business-ului actual. Gestionăm proiecte cu parteneri importanți, am deschis recent Le Manoir Gourmet Market, cel mai mare magazin de luxury gourmet din București și am redeschis Le Bistrot Francais într-o nouă formulă, chiar mai exclusivistă. Pregătirea profesională și pasiunea personală pentru promovarea conceptului de Bun și Frumos în România îl recomandă fără îndoială pe Silviu ca membru al echipei noastre de profesioniști”, declară Cristian Preotu, proprietarul grupului Le Manoir.
Cu afaceri de peste 10 milioane de euro la nivelul anului 2022, grupul Le Manoir a fost înființat în anul 2004 de către antreprenorul Cristian Preotu și operează magazinele gourmet Comtesse du Barry, unul dintre cei mai mari jucători pe segmentul cadourilor corporate din România, restaurantele de gastronomie fină Sushi Room și Le Bistrot Francais, primul restaurant Relais & Châteaux din Europa de Est, magazinele de fashion Petit Bateau și Kids Around și domeniul Carpathian Estate din județul Buzău. Companiile deținute de Preotu sunt prezente și pe piețe externe, precum Franța, Serbia sau Luxemburg.