Schimbări în managementul Unilever South Central Europe

Ana-Maria Pâslaru, Director de Marketing în cadrul Unilever South Central Europe, va prelua funcția de Country Managing Director pentru Țările Baltice în cadrul Unilever, începând cu 2 aprilie. Schimbări în managementul Unilever South Central  Europe

Țările Baltice formează o enitate de business în regiunea Europa Centrală și de Est (CEE), regiune din care face parte și Unilever South Central Europe.

Ana-Maria Pâslaru a ocupat funcția de Director de Marketing Home & Personal Care USCE & CEE Home Care din anul 2015. În această perioadă, a coordonat campanii naționale pentru brandurile Dove, Dero, Clear, Rexona, Omo, Cif, Domestos, Savo și a condus activitatea categoriilor de produse pentru îngrijirea locuinței din Europa Centrală și de Est. Ana-Maria Pâslaru și-a început cariera în Unilever în anul 2007 în rolul de management trainee și a deținut mai multe funcții în cadrul departmentelor de marketing și customer marketing.

În urma acestei promovări, Monica Tamaș, Senior Category Manager Laundry, va prelua funcția de Home and Personal Care Leader și se va alătura boardului Unilever South Central Europe. Monica Tamaș s-a alăturat echipei Unilever în anul 2013, având o experiență de 13 ani în marketing și a contribuit la construirea categoriilor de Home Care.

Unilever este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de alimente și produse de îngrijire personală, prezent în peste 190 de țări, ajungând la 2,5 miliarde de consumatori. Compania are 169.000 de angajați și a generat vânzări în valoare de 52,7 miliarde euro în 2016. Peste jumătate (57%) din businessul companiei se desfășoară pe piețele emergente sau în curs de dezvoltare. Unilever are mai mult de 400 de branduri, inclusiv Persil, Dove, Knorr, Domestos, Hellmann, Lipton, Ben & Jerry, Magnum și Axe.

Unilever South Central Europe, cu sediul în Bucureşti, coordonează operaţiunile de marketing şi vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru. În 2016, compania, care deține o unitate de producție la Ploiești, a realizat afaceri de 867,15 milioane de lei, în ușoară creștere față de anul precedent, de 0,3%.

Unilever, investiții de 48 mil. euro în fabrica din Ploiești în ultimii 3 ani
Unilever, investiții de 48 mil. euro în fabrica din Ploiești în ultimii 3 ani
Unilever a investit 48 de milioane de euro în ultimii trei ani în fabrica din Ploiești. Compania a extins fabrica de produse alimentare de la...
Ramona Pârvescu, noul Head of Unilever România începând cu luna octombrie
Ramona Pârvescu, noul Head of Unilever România începând cu luna octombrie
Unilever anunță schimbări în strategia organizațională prin numirea Ramonei Pârvescu ca Head of Unilever România începând cu luna octombrie...
CEO-ul Unilever se va retrage de la conducerea companiei anul viitor
CEO-ul Unilever se va retrage de la conducerea companiei anul viitor
Alan Jope, executivul care a condus operațiunile Unilever începând cu 2019, se va pensiona anul viitor, pe fondul unei achiziții care nu a fost...
Ana-Maria Pâslaru predă ștafeta la conducerea Unilever SCE
Ana-Maria Pâslaru predă ștafeta la conducerea Unilever SCE
Andrew Kennedy, în prezent General Manager al businessului Unilever din Europa de Sud-Est, va coordona, începând cu 1 iulie 2022, și businessul...
Creșterile de prețuri au asigurat un avans de 7,3% pentru afacerile Unilever, în T1
Creșterile de prețuri au asigurat un avans de 7,3% pentru afacerile Unilever, în T1
Grupul anglo-olandez Unilever a raportat în primul trimestru al acestui an un avans de 7,3% al afacerilor, creșterea fiind atribuită exclusiv...
O nouă schimbare în echipa de conducere a Unilever SCE
O nouă schimbare în echipa de conducere a Unilever SCE
Unilever South Central Europe anunță numirea Alinei Robescu în rolul de HR Lead, începând cu 1 martie. Din acest rol, Alina se alătură echipei...