Schimbări în managementul Unilever South Central Europe
Ana-Maria Pâslaru, Director de Marketing în cadrul Unilever South Central Europe, va prelua funcția de Country Managing Director pentru Țările Baltice în cadrul Unilever, începând cu 2 aprilie.
Țările Baltice formează o enitate de business în regiunea Europa Centrală și de Est (CEE), regiune din care face parte și Unilever South Central Europe.
Ana-Maria Pâslaru a ocupat funcția de Director de Marketing Home & Personal Care USCE & CEE Home Care din anul 2015. În această perioadă, a coordonat campanii naționale pentru brandurile Dove, Dero, Clear, Rexona, Omo, Cif, Domestos, Savo și a condus activitatea categoriilor de produse pentru îngrijirea locuinței din Europa Centrală și de Est. Ana-Maria Pâslaru și-a început cariera în Unilever în anul 2007 în rolul de management trainee și a deținut mai multe funcții în cadrul departmentelor de marketing și customer marketing.
În urma acestei promovări, Monica Tamaș, Senior Category Manager Laundry, va prelua funcția de Home and Personal Care Leader și se va alătura boardului Unilever South Central Europe. Monica Tamaș s-a alăturat echipei Unilever în anul 2013, având o experiență de 13 ani în marketing și a contribuit la construirea categoriilor de Home Care.
Unilever este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de alimente și produse de îngrijire personală, prezent în peste 190 de țări, ajungând la 2,5 miliarde de consumatori. Compania are 169.000 de angajați și a generat vânzări în valoare de 52,7 miliarde euro în 2016. Peste jumătate (57%) din businessul companiei se desfășoară pe piețele emergente sau în curs de dezvoltare. Unilever are mai mult de 400 de branduri, inclusiv Persil, Dove, Knorr, Domestos, Hellmann, Lipton, Ben & Jerry, Magnum și Axe.
Unilever South Central Europe, cu sediul în Bucureşti, coordonează operaţiunile de marketing şi vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru. În 2016, compania, care deține o unitate de producție la Ploiești, a realizat afaceri de 867,15 milioane de lei, în ușoară creștere față de anul precedent, de 0,3%.