Scădere ușoară a vânzărilor Danone în Europa, în 2016

Danone a raportat pentru 2016 o valoare a vânzărilor like-for-like în Europa de 8,57 milioane euro, în scădere cu 1,4% față de anul anterior. De asemenea, vânzările Danone în Europa au înregistrat o scădere și în volum, de 1,8%, potrivit raportului financiar publicat de compania franceză.Scădere ușoară a vânzărilor Danone în Europa, în 2016

La polul opus, regiunea care a performat cel mai bine în 2016 a fost ALMA (Asia-Pacific, America Latină, Orientul Mijlociu și Africa), unde s-a înregistrat o valoare a vânzărilor like-for-like de 8,88 milioane euro, în creștere cu 6,7% față de anul precedent.

La nivel de grup, compania a raportat însă pentru 2016 o creștere de 2,9% a vânzărilor like-for-like, cu un total de 21,95 milioane euro.

În ceea ce privește rezultatele financiare pe categorii de produse, segmentul de lactate proaspete a înregistrat o creștere a vânzărilor like-for-like de 2%, segmentul de apă îmbuteliată a avut în 2016 un avans de 2,9% față de anul precedent, iar segmentele de nutriție infantilă și de nutriție medicală au înregistrat creșteri de 3,5% respectiv 7,4%.

„Pentru 2017, condițiile economice vor rămâne deosebit de volatile, cu tendințe deflaționiste de consum în Europa și dificultăți contextuale din câteva piețe majore, precum China sau Brazilia”, spun reprezentanții companiei.

Compania Danone este prezentă și în România, unde este liderul pieței de iaurturi, cu peste 90 de sortimente în portofoliu, majoritatea produse în fabrica din București. Cea mai recentă cifră de afaceri raportată de Danone România este cea din 2015, când a înregistrat vânzări de 484 milioane lei, în creștere cu 6% față de anul precedent.
 

 

Danone România, afaceri de peste 1 miliard de lei la 25 de ani de producție locală
Danone România, afaceri de peste 1 miliard de lei la 25 de ani de producție locală
Danone România a înregistrat în 2023 o cifră de afaceri de 1,099 miliarde de lei, în creștere cu 17,8% față de 2022 și o rată de...
 2021, un an de redresare pentru businessul Danone
2021, un an de redresare pentru businessul Danone
După un 2020 afectat de criza sanitară, producătorul francez de lactate Danone se așteaptă ca 2021 să fie un an de redresare, revenirea...
Vânzările Danone, în scădere la finalul trimestrului trei
Vânzările Danone, în scădere la finalul trimestrului trei
Vânzările nete înregistrate de Danone la finalul trimestrului trei din acest an se ridică la 5,8 miliarde de euro, sumă cu 9,3% sub nivelul...
Scădere ușoară a vânzărilor Danone în Europa, în 2016
Scădere ușoară a vânzărilor Danone în Europa, în 2016
Danone a raportat pentru 2016 o valoare a vânzărilor like-for-like în Europa de 8,57 milioane euro, în scădere cu 1,4% față de anul anterior....