Sărbători cu poftă de prăjiturit de la Dr. Oetker

Iarna aceasta, Dr. Oetker aduce pofta de ceva dulce în centrul pregătirilor pentru sărbătorile de iarnă. Lider de piață în secțiunea ingredientelor pentru prăjituri și decorațiuni, Dr. Oetker lansează o nouă campanie promoțională în care implică întreaga familie. Consumatorii au posibilitatea de a înscrie codul unic de pe ambalaje prin SMS sau pe site-ul oetker.ro în cursa pentru marele premiu, un Volkswagen Golf Alltrack, o mașină echipată și încăpătoare pentru toți membrii familiei. [P] Sărbători cu poftă de prăjiturit de la Dr. Oetker

Dar premiile nu se opresc aici: în fiecare lună a campaniei, Dr. Oetker trimite o familie într-un sejur complet la munte, iar săptămânal le oferă seturi de decorat și realizat masa de Crăciun. înscrierile în Desert Club, cel mai dulce club de prajiturit, sunt invitații oferite zilnic cumpărătorilor brandului.

Campania se întinde offline, în magazine, dar și online, pe oetker.ro, unde cei mari și cei mici pot intra în povestea de sărbători a prăjiturilor, se pot juca, pot descărca scrisoarea personalizată pentru Moșul și își pot găsi inspirație pentru decorațiunile de sărbători.

Între 1 octombrie 2015 și 15 ianuarie 2016, campania “Povestea sărbătorilor este povestea prajiturilor” vorbește  despre sărbătorile în familie ce au gustul prăjiturilor preferate.

Românii, mai cumpătați de Crăciun. Bugetul, redus cu 12%
Românii, mai cumpătați de Crăciun. Bugetul, redus cu 12%
Bugetul alocat de români pentru sărbătorile de Crăciun va fi similar (50%) sau mai mic (38%) comparativ cu cel de anul trecut, arată un studiu...
Cum văd retailerii sezonul cumpărăturilor de Crăciun din acest an
Cum văd retailerii sezonul cumpărăturilor de Crăciun din acest an
O perioadă care în mod normal susține vânzările din sezonul rece, luna decembrie se anunță a fi un veritabil test pentru retaileri, în...
Alimentele, cadourile și cosmeticele, în topul achizițiilor de sărbători
Alimentele, cadourile și cosmeticele, în topul achizițiilor de sărbători
În topul categoriilor de produse pe care românii le vor cumpăra pentru sărbătorile de iarnă se află mâncarea/ alimentele de bază (97%),...
Businessul Oetker, într-un nou moment T-zero
Businessul Oetker, într-un nou moment T-zero
După o perioadă de speculații, disensiune internă și discuții familiale, grupul german Oetker anunță oficial împărțirea businessului în...
Dr. Oetker raportează vânzări în creștere pentru anul fiscal 2019
Dr. Oetker raportează vânzări în creștere pentru anul fiscal 2019
Vânzările companiilor din grupul german Dr. Oetker s-au majorat în anul fiscal 2019 până la 3,39 miliarde euro, față de 3,01 miliarde euro...
Tranzacție pe piața de patiserie: Dr. Oetker preia Panovia
Tranzacție pe piața de patiserie: Dr. Oetker preia Panovia
Dr. Oetker, cel mai mare jucător de pe piaţa aditivilor alimentari, a preluat Rimco, compania care deține acțiunile producătorului de produse...