Rottaprint estimează un plus de 10% al afacerilor pentru 2021
Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile în România, estimează că va închide 2021, anul în care aniversează 30 de ani de activitate, cu o creștere a afacerilor de peste 10%. De altfel, de la lansarea businessului, tipografia a înregistrat o creștere medie anuală a cifrei de afaceri de 25% și a produs circa 1,3 miliarde de metri liniari de etichete și ambalaje flexibile Rottaprint.
Valoarea totală a investițiilor realizate în primele șase luni ale anului s-au ridicat la 1,5 milioane de euro și au vizat siguranța și sănătatea angajaților, dar și segmentul tehnologic prin achiziția și reînnoirea de utilaje. În primul semestru al anului, exporturile au crescut cu 4%. În topul țărilor în care Rottaprint a exportat în prima parte a anului se află Ungaria și Germania. De asemenea, pe lângă cele două țări, compania a mai exportat în alte șapte țări precum Moldova, Israel, Olanda, Polonia, Franța, Slovacia și Letonia.
Istoria Rottaprint a început în vara anului 1991, avându-i ca fondatori pe Arnella Nechita-Rotta, Cristi Nechita-Rotta și Melania Rotta. De la înființarea companiei, Rottaprint a dezvoltat aproximativ 15 produse principale și nenumărate soluții inovatoare pentru diferite domenii precum: alimente și băuturi răcoritoare, vinuri și băuturi alcoolice, automotive, cosmetice și îngrijire personală, detergenți și îngrijirea casei, logistică, sănătate și suplimente alimentare. Din datele companiei, de-a lungul celor 30 de ani, etichetele autoadezive au fost cele mai solicitate produse din portofoliul Rottaprint de către clienți.
Rottaprint este cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România. Cu o experiență de 30 de ani, compania cu sediul în Apahida, jud. Cluj, deține în prezent 2 centre logistice în România: Brașov și Ilfov și 2 centre logistice în Ungaria și Germania, în care lucrează peste 280 de angajați. În 2020, Rottaprint a livrat produse în 10 țări din Europa și Asia. În anul 2020 compania a raportat o cifră de afaceri de 25 de milioane de euro, în creștere cu circa 9% față de anul precedent.





