România, una din cele mai performante piețe din regiune pentru Nestlé

Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, a raportat la nivel global o creștere organică de 2,4%, cu 1,6% creștere internă și 0,8% creștere a prețului pentru 2017. În Europa de Est avansul a fost de 5-6%, Nestlé România fiind unul dintre cei mai performanți actori ai regiunii. România, una din cele mai performante piețe din regiune pentru Nestlé

Nestlé România continuă să dețină prima sau a doua poziție în toate categoriile în care compania este prezentă, cu 33% cafea solubilă, cafea capsule și băuturi, 61% hrană pentru copii, 40% produse culinare, 48% cereale, 18% dulciuri și 14% hrană pentru animale de companie. Cele mai mari ponderi în cifra de afaceri sunt deținute de cafea, hrană pentru copii, cereale pentru micul dejun și produse culinare.

Compania s-a concentrat în anul 2017 asupra inovării și renovării produselor și categoriilor. Astfel, categoria de cereale și-a extins gama cu produse pentru micul dejun ce oferă un gust excelent, rețete ușor de înțeles și profil nutrițional echilibrat („Ingrediente pe care le cunoști, cerealele integrale - ingredientul nostru numărul 1, fără coloranți artificiali”). Tot anul trecut a fost relansată gama Fitness (creștere de două cifre). Brandul Lion a înregistrat, de asemenea, încă un an cu o creștere de două cifre.

Totodată, pentru Nescafe Dolce Gusto anul 2017 s-a încheiat cu o creștere de două cifre.

Nestlé a intrat pe piața din România în 1995, în momentul de față având aproximativ 900 de angajați în București și în Timișoara, unde se află fabrica Nestlé. Portofoliul companiei cuprinde o gamă largă de produse din diverse categorii: băuturi (Nescafé, Nesquik), dulciuri (Joe, Nesquik, Kit Kat, Lion, After Eight, Smarties), produse culinare (Maggi), hrană pentru copii (Nestlé Infant Nutrition), Nestlé Professional -  divizia de soluții „out of home”, batoane și cereale pentru micul dejun (Nestlé Fitness, Musli, Nesquik, Chocapic etc.) și hrană pentru animale (Purina). La fabrica din Timișoara sunt produse napolitane – Joe, Nesquik - și specialitățile de cafea Nescafé 3în1.

La nivel global, compania este prezentă în 191 de țări, are 328.000 de angajați și peste 2.000 de produse în portofoliu.

Maggi lansează o gamă de produse inspirată de bucătăria asiatică
Maggi lansează o gamă de produse inspirată de bucătăria asiatică
Maggi lansează un nou portofoliu de produse inspirate de aromele diverse și tentante ale bucătăriei asiatice, aducând în farfuriile românilor...
Nestlé România, creștere organică de 18,8% în 2023
Nestlé România, creștere organică de 18,8% în 2023
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a înregistrat o creștere organică de 18,8% în...
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a încheiat primele nouă luni ale anului cu o...
Nestlé România, creștere organică de 19,2% în prima jumătate a anului
Nestlé România, creștere organică de 19,2% în prima jumătate a anului
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță rezultatele financiare globale pe primul semestru al anului...
Silvia Sticlea, Nestlé România:
Silvia Sticlea, Nestlé România: "Investițiile în extinderea portofoliului rămân o prioritate și în 2023"
Primele nouă luni ale anului au adus o creștere de 11,1% pentru businessul Nestlé România, avans susținut de o evoluție de două cifre pe 7...
Nestlé România, creștere de 11,1% în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 11,1% în primele nouă luni ale anului
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță rezultatele financiare pe primele nouă luni ale anului 2022....