Proprietarii Diana preiau integral businessul Pescăria Magic

Familia Crăciunescu, proprietarii grupului Diana din Râmnicu Vâlcea, a achiziționat integral compania Magic Tic Tac, producătorul brandului Pescaria Magic. Preluarea înseamnă o nouă dimensiune a businessului, Magic Tic Tac integrând o fabrică în județul Vâlcea cu o capacitate de producție de 1.200 de tone de pește și o rețea de 6 magazine, situate în piețele alimentare și zone cu trafic important din Râmnicu Vâlcea și Horezu. Proprietarii Diana preiau integral businessul Pescăria Magic

”Creșterea e parte din structura noastră. Grupul a debutat cu un magazin <<cu de toate>> și la 31 de ani de la acel moment a ajuns să gestioneze o linie de business în producția de carne și preparate din carne, o rețea de retail extinsă în 6 județe și o fermă de bovine. Preluarea integrală a companiei Magic Tic Tac a fost un pas firesc într-un proces de creștere continuă și constantă, cu atât mai mult cu cât am preluat un business cu activitate similară în care am fost acționari încă de la început – o fabrică dotată cu tehnologie la standardele actuale ale industriei, care dispune de spații de depozitare, prelucrare, procesare, ambalare și livrare a produselor din pește și o rețea proprie de magazine”, a declarat pentru Progresiv Adina Crăciunescu, Managing Partner Diana.

Portofoliul Pescăria Magic cuprinde sortimente de peşte refrigerat, congelat, procesat (marinat, sărat, afumat), preparate din peşte (chiftele, cârnați, parizer, crenvurşti, zacuscă), game de pastă de pește și salate de icre. Produsele sunt distribuite în magazinele proprii Pescăria Magic, în rețeaua de retail a grupului – Magazine Diana, în circa 800  de puncte de vânzare ale partenerilor din IKA și 700 din TT și prin intermediul aplicațiilor de livrare la domiciliu.

Impactul preluării businessului Pescăria Magic

”Integrarea brandului Pescăriei Magic se traduce pentru Diana ca o extindere a activității în industria alimentară, pe ariile de producție și distribuție, zone cu care suntem mai mult decât familiarizați, și o extindere a segmentelor cărora se adresează portofoliul de produse al grupului. Înseamnă un halou – la nivel de experiență, know how al echipelor și nu în ultimul rând al gradului de cunoaștere și apreciere de către consumatori a celor două branduri – care va aduce plus valoare în noua configurație. Ținând cont de faptul că ambele zone de producție ale grupului și logistica aferentă – spații de depozitare, flote auto - sunt localizate în Râmnicu Vâlcea, mizăm pe o coordonare a acțiunilor diviziilor care să ne permită să ne bifăm obiectivele eficient și cu economie de mijloace”, mai punctează Adina Crăciunescu.

Așteptări după integrarea businessului Pescăria Magic

Momentan, din această nouă configurație, focusul este pe reorganizare, alinierea la standardele și practicile grupului, pe integrarea echipei și asigurarea unor fluxuri de comunicare productive între divizii. Cu toate acestea, antreprenorii din spatele grupului Diana au demarat deja un proces de rebranding pentru produsele Pescăria Magic și în perioada următoare pe lista de investiții se regăsesc și remodelări și reorganizări ale spațiilor de vânzare preluare. În plus, nu este exclusă opțiunea de a extinde rețeaua proprie.

”Analizăm o strategie de expansiune, gândită în pași, pornind de la extinderea în județul Vâlcea până la o desfacere a produselor noastre la nivel național prin magazine proprii, pe măsura extinderii capacităților de producție și logistică și în funcție de evoluția contextului general, nu cel mai încurajator la acest moment”, concluzionează Adina Crăciunescu.

Te-ar putea interesa și: Rețeaua Diana continuă expansiunea și intră pe piața din Pitești

Magazine DIANA: Ne-am depășit targetul propus pentru 2023 din perspectiva cifrei de afaceri
Magazine DIANA: Ne-am depășit targetul propus pentru 2023 din perspectiva cifrei de afaceri
Retailerul Magazine Diana a încheiat anul financiar 2023 cu o cifră de afaceri de peste 400 de milioane de lei, marcând o creștere de cel puțin...
Rețeaua Magazine DIANA face pasul de la local la regional
Rețeaua Magazine DIANA face pasul de la local la regional
Cu o prezență de peste 32 de ani pe piața retailului independent și 68 de magazine operate în șase județe, rețeaua Magazine Diana face...
Bogdan Popescu, noul director de vânzări al Grupului DIANA
Bogdan Popescu, noul director de vânzări al Grupului DIANA
După cinci ani în care a ocupat funcția de Director Logistică în cadrul Grupului Diana, Bogdan Popescu a fost numit Director de Vânzări -...
Rețeaua Magazine Diana continuă investițiile în rural
Rețeaua Magazine Diana continuă investițiile în rural
Rețeaua Magazine Diana continuă investițiile în extinderea rețelei de magazine și deschide o nouă locație în mediul rural. Deschis în...