Rețeaua Diana continuă expansiunea și intră pe piața din Pitești
Rețeaua Diana continuă expansiunea în afara județului Vâlcea și deschide primul magazin din Pitești. Retailerul era deja prezent în județul Argeș de câțiva ani, cu patru magazin, astfel că deschiderea locației din Pitești a fost un pas natural și consercvent strategiei generale a Diana de extindere concentrică.
Magazinul din Pitești este primul inagurat anul acesta, însă pe lista retailerului se regăsesc și alte proiecte de extindere, dar și de reamenajare a unor spații deja funcționale, bugetul de investiții alocat pentru 2022 ridicându-se la circa 6 milioane de lei.
Magazinul a fost inaugurat la începutul lunii mai în piața Ceair, pe strada Lotrului, nr. 1 și are o suprafață de vânzare de 400 de metri pătrați. Proiectul de renovare și remodelare a spațiului a necesitat o investiție de circa 50.000 de euro, la care se adăugă cel puțin încă atât pentru mobilierul comercial și restul elementelor de decor, iluminare, semnalizare, toate gândite conform filosofiei brandului și adaptate specificului locației astfel încât să asigure o organizare a categoriilor de produse și fluxuri de deplasare cât mai eficiente și confortabile pentru clienți.
”Magazinul Diana Pitești oferă clienților care vor să se aprovizioneze într-o singură sesiune de cumpărături cu necesarul zilnic de produse circa 7.000 de SKU -uri, produse alimentare și nealimentare, o sortimentație diversificată și adecvată tuturor nevoilor de zi cu zi. Punctele principale de atracție sunt vitrina asistată și vitrina self service cu carne proaspătă, produse și preparate din carne, care oferă o gamă extinsă de produse Diana Abator și Fabrică de Mezeluri, de unde clienții pot alege cele mai proaspete ingrediente și preparate”, a declarat Adina Crăciunescu, Managing Partner Diana.
Cum arată primele rezultate pentru magazinul Diana Pitești?
Dacă vorbim despre rezultate, ”primele zile de la inaugurare au venit cu cifre de trafic și vânzări promițătoare, având în vedere că am abordat o piață competitivă și fără să avem avantajul notorietății cu care suntem obișnuiți în alte zone în care operăm. Mizăm pe formulele noastre deja tradiționale – aprovizionare optimă, extindere, adaptare a sortimentației în funcție de vocea comunității, stabilirea unor relații mai mult decât comerciale cu clienții, așa că suntem siguri că pe măsură ce ne vor cunoaște mai mulți, va fi și mai bine”, mai punctează Adina Crăciunescu.
Cât despre așteptările pentru 2022, retailerul rămâne în zona optimistă, chiar dacă anul acesta continuă lista anilor dificili. ”Per ansamblu, rețeaua de retail rămâne pe creștere. Au fost luni în care nu ne-am atins 100% target-ul, dar au fost compensate de altele în care cifrele înregistrate ne-au depășit estimările. Nu putem nega că 2022 va fi încă un an dificil, dar avem încredere că îl vom încheia bine. Cele mai mari amenințări pentru retail sunt creșterile continue și în lanț de prețuri, creșterea costurilor logistice, instabilitatea mediului extern și implicit nesiguranța general resimțită din cauza acestui cumul de factori”, spune Adina Crăciunescu.
Cu o experiență pe piața de retail de peste 30 de ani, rețeaua Magazine Diana operează în prezent 69 de magazine în șase județe – Vâlcea, Argeș, Dolj, Gorj, Olt și Dâmbovița. În 2020, compania a raportat o cifră de afaceri de 247,50 milioane de lei doar pe segmentul de retail, marcând un avans de 12% față de anul 2019.
Te-ar putea interesa și: 2021, o lecție de maturizare pentru retailul independent