Producătorul Doncafé, creştere de 27% în primele nouă luni
Producătorul de cafea Strauss România, controlat de grupul israelian Strauss, a raportat în primele nouă luni ale lui 2015 vânzări de 191,5 milioane lei (196 milioane shekeli), în creştere cu 27,3% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Rezultatul a fost susținut în principal de performanța brandului Amigo. În trimestrul al treilea, a înregistrat un avans al vânzărilor de 28%, ajungând la 70,3 milioane de lei (72 milioane de shekeli).
”Creșterea vânzărilor reflectă, printre altele, vânzările brandului Amigo, a cărui achiziție s-a finalizat în septembrie 2014. Excluzând Amigo, vînzările companiei în lei au crescut cu 9,5% în primele nouă luni și cu 5,5% în trimestrul al treilea, comparativ cu perioada similar a anului trecut”, se arată raportul finaciar al companiei.
Strauss a finalizat, în septembrie 2014, achiziţia brandului de cafea instant Amigo de la compania braziliană Cia Iguacu De Café Soluvel, pentru 20 de milioane de dolari. Principalul brand al companiei rămâne însă Doncafé.
Per ansamblu, grupul a raportat vânzări de aproximativ 2,55 miliarde de shekeli (2,49 miliarde de lei), în primele nouă luni ale anului, în creștere cu 8,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Valoarea în lei a indicatorilor financiari au fost calculată la un curs de schimb 1 shekel = 0,977 lei. Grupul israelian Strauss Coffee este prezent în România din 1994 și deține o unitate de producție în București.





