Producătorul de patiserie congelată Panovia își restructurează portofoliul
Producătorul român de patiserie congelată Panovia anunță finalizarea procesului de rebranding al produselor Ema care, începând cu finalul lunii septembrie, vor fi comercializate sub brandul Morăriţa. Decizia de reorganizare a portofoliului de produse face parte dintr-un plan mai amplu prin care compania își propune să se focuseze pe creșterea notorietății mărcii sale de bază, Morărița.
Astfel, ștrudelele şi minipateurile Ema se adaugă produselor deja existente sub brandul Morăriţa – aluat foietaj, foi de placintă, saleuri – creându-se astfel o gamă completă cu 12 produse. Noile produse au de asemenea și o reţetă de umplutură îmbunătăţită, un nou decor și o glazurare ce conferă produsului un aspect mai apetisant după coacere. De asemenea, produsul este mai stabil şi se dezvoltă uniform la coacere.
„Am marcat anul acesta 10 de activitate pe piaţa românească şi ne-am reînnoit cu această ocazie angajamentul luat faţă de consumatori, de a le oferi produse autentice la cel mai înalt standard de calitate. Morăriţa este brandul Panovia care se identifică cu creşterea pieţei româneşti de patiserie congelată, fiind de 10 ani o prezenţă constantă la rafturi. De aceea, rebranding-ul produselor Ema sub umbrela Morăriţa este o oportunitate de a ne consolida poziţia pe piaţă şi de a oferi consumatorilor un brand puternic cu o mare vizibilitate la raft”, declară Sabin Mărţoiu, director general Panovia.
Pentru a face tranziția cât mai ușoară pentru consumatori la raft, noile produse Morărița vor avea atasate logoul Ema printr-o banderolă aplicată pentru o perioadă de 2 luni de la lansarea produselor.
Compania Panovia a înregistrat în 2014 o cifră de afaceri de peste 4,7 milioane de euro, în creştere cu 40% faţă de anul 2013, iar pentru anul 2015 reprezentanții producătorului estimează o majorare a businessului de 15% .





