Producătorul apei Azuga și-a bugetat o creștere a afacerilor de circa 20% în acest an
Roua Development, compania care produce brandurile Azuga și Perla Covasnei, și-a bugetat pentru acest an o creștere a afacerilor de circa 20%, păstrând ritmul înregistrat în prima jumătate a anului, a declarat pentru Progresiv Violeta Moraru, Președintele Consiliului de Administrație al companiei.
Evoluția afacerilor a fost susținută, printre altele, de lansarea de noi produse. Astfel, la finalul anului trecut compania a lansat produsul Azuga Baby 1 l, destinat preparării laptelui formulă pentru sugari, pe care compania îl promovează atât la punctele de vânzare, cât și prin campanii outdoor, social media și online.
La capitolul provocări, Violeta Moraru menționează introducerea Sistemului Garanție-Returnare și procesul anevoios de returnare a ambalajelor. ”Inițial nu toate automatele au fost suficient de sensibile la citirea codului de bare și am avut reclamații de la consumatori. A trebuit să ne adaptăm din mers, am modificat etichetele și am mărit dimensiunea codului de bare. Un alt efect a fost creșterea ponderii ambalajelor non-returo de la începutul acestui an, cum ar fi Azuga 5l, pentru că oamenii nu mai vor să se complice cu returul PET-urilor”, a explicat Violeta Moraru.
Pentru acest an compania a alocat un buget de investiții de peste un milion de euro pentru achiziția de echipamente noi, automatizarea proceselor logistice și marketing.
Roua Development a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 50,9 milioane lei și un profit net de 2,36 milioane lei, potrivit informațiilor furnizate de Ministerul de Finanțe.
Roua Development a preluat fabricile de îmbuteliere a apei din Azuga (județul Prahova) și Catalina (județul Covasna) și operațiunile de producție și distribuție ale brandurilor Azuga și Perla Covasnei. Fabricile sunt deținut de familia Violeta și Valerii Moraru. În 2017, producătorul Azuga Waters și Perla Covasnei a intrat în insolvență.