Piața fructelor de mare ar putea ajunge la 37 mil. de euro anul acesta

Vânzările de fructe de mare vor înregistra un avans de 5% în 2016, ajungând astfel la valoarea de 37 de milioane de euro, pe fondul majorării puterii de cumpărare care a mărit interesul românilor pentru alimente sănătoase, potrivit Romfood Trading, unul dintre principalii jucători din piața importatorilor și distribuitorilor de produse de pește și fructe de mare din România și dezvoltator al brandului Alfredo Seafood. Piața fructelor de mare ar putea ajunge la 37 mil. de euro anul acesta

“Am constatat cu satisfacție că românii au devenit interesați de fructele de mare care, deși intră în continuare în categoria produselor elitiste, se regăsesc din ce în ce mai mult în obiceiurile de consum. Tendința este de orientare către produse sănătoase, aspect pe care noi, la Alfredo Seafood, am mizat întotdeauna”, explică Mihai Cristian Dărmănescu, Director General Romfood Trading.

În ceea ce privește cele mai vândute produse, creveții conduc detașat clasamentul, având o pondere de 30,9% din totalul vânzărilor de fructe de mare realizate în 2015. Creveții sunt urmați în top de scoici (16,4%), calamari (13,8%) și caracatiță (8,8%). Clasamentul se păstrează și din punct de vedere valoric: creveții însumează 51,4% din totalul pieței, la mare distanță situându-se scoicile (14,2%), calamarii (9,7%) și caracatița (6,9%), mai arată studiul dat publicității de dezvoltatorul Alfredo Seafood.

”Preferința clară pentru creveți poate fi explicată prin faptul că, pe de o parte, românii călătoresc mult și în special în țări mediteraneene unde fructele de mare sunt obligatorii în toate meniurile, dar și pentru ca Chef-ii români îi promovează atât în restaurante, cât și pe posturile de televiziune în emisiuni culinare și în social media”, a mai precizat Cristian Dărmănescu.

Romfood Trading este unul dintre principalii importatori şi distribuitori de produse din peşte şi fructe de mare din România. Comercializarea produselor se face prin brandul Alfredo Seafood, lansat în anul 2013.  Brandul Alfredo Seafood deține o cotă de 23% din piața de fructe de mare de marcă. Totuși, vânzările vrac și private-label sunt dominante ca volum, pe piața autohtonă s-au vândut 500 de tone de fructe de mare în cursul anului trecut.
 

Sursă foto: esbright.com

Alfredo Seafood anunță noi planuri de extindere și inovație
Alfredo Seafood anunță noi planuri de extindere și inovație
Alfredo Seafood, brand românesc de top pe piața locală de pește și fructe de mare și lider pe categoria de pește proaspăt ambalat, anunță...
Alfredo Seafood: Vom închide 2023 cu vânzări de 100 de mil. lei în retail
Alfredo Seafood: Vom închide 2023 cu vânzări de 100 de mil. lei în retail
Alfredo Seafood, companie românească de top pe segmentele import, procesare, distribuție de pește și fructe de mare, estimează că va încheia...
Proprietarul Alfredo Seafood, afaceri de 100 de milioane de lei în 2021
Proprietarul Alfredo Seafood, afaceri de 100 de milioane de lei în 2021
Bistromar la Timona, grupul care deține Alfredo Seafood, divizia de distribuție și procesare a peștelui și fructelor de mare, a încheiat 2021...
  Alfredo Seafood, vânzări de pește de 56 mil. lei la nouă luni
Alfredo Seafood, vânzări de pește de 56 mil. lei la nouă luni
BistroMar la Timona, compania care deține marca Alfredo Seafood, anunță vânzări în valoare de 56,1 milioane lei pentru peștele bio, sălbatic...
Alfredo Seafood, creștere de 5% în 2020
Alfredo Seafood, creștere de 5% în 2020
Alfredo Seafood, importator și distribuitor de pește și fructe de mare, va încheia anul cu o cifră de afaceri de 80 de milioane de lei, un...
Piața de pește de acvacultură a atins 60.000 de tone
Piața de pește de acvacultură a atins 60.000 de tone
Piața locală de pește de acvacultură se ridică în prezent la circa 60.000 tone anual, respectiv 50% din totalul pieței de pește. Segmentul...