P&G transformă o nouă sală de clasă pentru elevii clasei pregătitoare

P&G, compania care are în portofoliu mărci precum Ariel, Pampers, Gillette, Head & Shoulders sau Fairy, a transformat o nouă sală de clasă într-un spațiu dedicat elevilor clasei pregătitoare. Cu ajutorul unui arhitect cu o vastă experiență în crearea și amenajarea spațiilor educaționale pentru copii, sala de clasă a fost reamenajată pentru a găzdui elevii într-un mediu primitor, care să-i ajute în procesul de învățare.

Elevii clasei pregătitoare din cadrul Școlii „Cănuță Ionescu” din Urlați, județul Prahova, au avut parte de o surpriză la începerea primului lor an de școală. O sală de clasă în care aceștia vor învăța este complet renovată – de la pardoseală și pereți, până la mobilier și elemente decorative. La baza proiectului stă un concept prin intermediul căruia sala de clasă a fost transformată într-un spațiu în care elementele prietenoase se împletesc cu condițiile moderne de studiu, care le vor facilita drumul către cele mai bune rezultate.

Fie că sprijinim educația în materie de igienă, sau asigurăm o necesitate simplă, cum ar fi apa sau produse de strictă necesitate pentru familiile aflate în nevoie, scopul nostru este să îmbunătățim sănătatea și bunăstarea fiecărei comunități la care ajungem cu programele noastre. Programul „O Sală de Clasă ca Acasă” a fost lansat de P&G în 2018. De atunci, cu fiecare sală de clasă renovată, P&G a reușit cu succes să transforme fiecare spațiu într-o lume dedicată copiilor, care să îi ajute să se dezvolte și să își atingă potențialul maxim. Selectarea școlilor beneficiare este realizată cu ajutorul ONG-urilor partenere din zonele respective.

P&G deservește consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate și superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® și Tide®. Comunitatea P&G desfășoară operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitați http://www.pg.com pentru noutăți și informații suplimentare despre P&G și brandurile sale.

*Articol susținut de P&G.

Tetra Pak, cu 20% mai puține emisii de gaze cu efect de seră de-a lungul întregului lanț valoric
Tetra Pak, cu 20% mai puține emisii de gaze cu efect de seră de-a lungul întregului lanț valoric
Raportul de sustenabilitate al Tetra Pak pentru anul financiar 2023 arată că, începând cu 2019, compania și-a redus cu 20% emisiile de gaze cu...
Radu Maftei, Managing Director, Procter & Gamble South East Europe: De aproape 30 de ani creștem împreună cu România şi cu românii
De aproape 30 de ani creștem împreună cu România şi cu românii
În 2024, P&G va împlini 30 de ani de la începerea operațiunilor pe piața locală. Din 1994 investim constant în țară și suntem mândri...
P&G numește în premieră un român la conducerea regiunii Europa de Sud-Est
P&G numește în premieră un român la conducerea regiunii Europa de Sud-Est
Începând cu 1 iulie, Radu Maftei preia funcția de Senior Vice President pentru Europa de Sud-Est (SEE) în cadrul Procter & Gamble, poziție...
P&G a derulat o nouă ediție a programului „O Românie Curată Începe de Acasă” în parteneriat cu Carrefour și Let’s Do It, Romania!
P&G a derulat o nouă ediție a programului „O Românie Curată Începe de Acasă” în parteneriat cu Carrefour și Let’s Do It, Romania!
Programul „O Românie Curată Începe de Acasă” inițiat de Procter & Gamble a continuat în toamna acestui an în parteneriat cu Carrefour și...
P&G și brandurile sale reduc plasticul virgin din ambalaje pentru a susține economia circulară
P&G și brandurile sale reduc plasticul virgin din ambalaje pentru a susține economia circulară
Compania Procter & Gamble (NYSE:PG) anunță cele mai recente progrese pe care le-a făcut în ce privește ambalarea produselor sale în Europa,...