P&G transformă o nouă sală de clasă într-un spațiu unicat pentru elevii clasei pregătitoare

P&G, compania care are în portofoliu mărci precum Ariel, Pampers, Gillette, Head & Shoulders sau Fairy, a transformat o nouă sală de clasă într-un loc care să-i ajute pe copii în procesul de învățare. Cu ajutorul unui arhitect, spațiul a fost reamenajat pentru a găzdui elevii într-un mediu primitor și inspirațional.

Pentru elevii clasei pregătitoare din cadrul Școlii „Cănuță Ionescu” din Urlați, județul Prahova, primul an de școală va începe cu o surpriză. O nouă sală de clasă în care aceștia vor învăța este complet renovată și redecorată - de la pardoseală și pereți, până la mobilier și elemente decorative. Spațiul este definit de o atmosferă creativă și prietenoasă, în care cei mici se pot simți ca acasă. La baza proiectului stă un concept unic, prin intermediul căruia sala de clasă a fost transformată într-un spațiu atrăgător pentru elevi, în care elementele prietenoase și colorate se împletesc cu condițiile moderne de studiu, care le vor facilita drumul către cele mai bune rezultate.

Fie că sprijinim educația în materie de igienă sau asigurăm o nevoie simplă, cum ar fi produsele de strictă necesitate pentru familiile aflate în nevoie, scopul nostru este să îmbunătățim sănătatea și bunăstarea fiecărei comunități la care ajungem cu programele noastre. Programul „O Sală de Clasă ca Acasă” a fost lansat de P&G în 2018. De atunci, cu fiecare sală de clasă renovată, P&G a reușit cu succes să transforme fiecare spațiu într-o lume dedicată copiilor, care să îi ajute să se dezvolte și să își atingă potențialul maxim. Selectarea școlilor beneficiare este realizată cu ajutorul ONG-urilor partenere din zonele respective.

Despre Procter & Gamble

P&G deservește consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate și superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® și Tide®. Comunitatea P&G desfășoară operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitați http://www.pg.com pentru noutăți și informații suplimentare despre P&G și brandurile sale.

*Articol susținut de Procter&Gamble România

Scoala Gimnaziala nr. 136_Sector 5_Bucuresti
P&G și dm România au transformat trei noi săli de clasă în cursul anului 2024 pentru elevii claselor pregătitoare
dm România și P&G continuă pentru al treilea an consecutiv parteneriatul lor pentru renovarea și transformarea unor săli de clasă destinate...
World Vision penny program csr elevi beneficiari. vezi pe revistaprogresiv.ro
PENNY România sprijină sute de elevi să-și continue studiile prin programul „Vreau în clasa a 9-a”
Încă din 2017, PENNY susține elevii din mediul rural să-și continue studiile, prin intermediul programului „Vreau în clasa a 9-a”. În cei...
Radu Maftei Senior Vice President & Managing Director, Procter & Gamble South East Europe
Radu Maftei, P&G: Noile tendințele ale consumatorilor inspiră creșterea și dezvoltarea piețelor de consum
În ultimii ani, obiceiurile, atitudinile și stilurile de viață ale consumatorilor s-au schimbat dramatic, iar pentru a ține pasul, brandurile...
P& clasa pregatitoare Urlati
P&G transformă o nouă sală de clasă pentru elevii clasei pregătitoare
P&G, compania care are în portofoliu mărci precum Ariel, Pampers, Gillette, Head & Shoulders sau Fairy, a transformat o nouă sală de...
Radu Maftei, Managing Director, Procter & Gamble South East Europe: De aproape 30 de ani creștem împreună cu România şi cu românii
De aproape 30 de ani creștem împreună cu România şi cu românii
În 2024, P&G va împlini 30 de ani de la începerea operațiunilor pe piața locală. Din 1994 investim constant în țară și suntem mândri...
P&G numește în premieră un român la conducerea regiunii Europa de Sud-Est
P&G numește în premieră un român la conducerea regiunii Europa de Sud-Est
Începând cu 1 iulie, Radu Maftei preia funcția de Senior Vice President pentru Europa de Sud-Est (SEE) în cadrul Procter & Gamble, poziție...