P&G raportează vânzări în creștere, dar estimează un impact puternic al tarifelor asupra businessului

P&G, compania care are în portofoliu mărci precum Ariel, Pampers, Gillette, Head & Shoulders sau Fairy, raportează vânzări nete de 20,89 miliarde de dolari în al patrulea trimestru, în creștere cu 2%. P&G raportează vânzări în creștere, dar estimează un impact puternic al tarifelor asupra businessului. Pentru detalii, accesați revistaprogresiv.ro

În perioada aprilie-iunie, veniturile nete ale companiei au ajuns la 3,62 de miliarde de dolari, în creștere de la 3,14 miliarde, cu un an în urmă.

„Am înregistrat venituri și profit în creștere în anul fiscal 2025 și am returnat sume importante către acționari într -un mediu dinamic, dificil și volatil”, a declarat Jon Moeller, CEO P&G.

Rezultatele companiei vin la doar o zi după ce P&G a anunțat că Shailesh Jejurikar, COO, îl va înlocui pe Jon Moeller în funcția de președinte și CEO, începând cu 1 ianuarie 2026.

Pe fondul unui climat incert cauzat de politicile tarifare ale administrației Trump, consumatorii sunt mai temperați și își ajustează bugetele. Potrivit unui alt executiv din cadrul companiei, din 2026 aproape un sfert din portofoliul P&G va suferi creșteri de prețuri din cauza tarifelor și a investițiilor în inovații, creșteri menite să compenseze un impact de aproximativ un miliard de dolari asupra costurilor.

Prin produsele sale, P&G ajunge la aproximativ cinci miliarde de oameni din întreaga lume. Compania are unul dintre cele mai puternice portofolii de branduri, lideri în categoriile lor, precum: Always, Ariel, Crest, Fairy, Gillette, Head & Shoulders, Lenor, Olay, Oral-B, Pampers, Pantene, Tide, Vicks, Viakal, Swiffer, Aussie. Comunitatea P&G include operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume.

productie carne si lapte brut date de la Ministerul Agriculturii
Producția de carne și de lapte, creștere semnificativă în 2024
Datele publicate de Institutul Național de Statistică confirmă o tendință clară de creștere a producției de carne în România, în anul...
suplimente alimentare modificare de TVA
Ce cotă de TVA se aplică suplimentelor alimentare pe bază de plante medicinale: 11% sau 21%? Clarificări necesare
Printre cele mai importante modificări aduse de primul pachet de măsuri fiscale, respectiv prin Legea nr. 141/2025 privind unele măsuri...
Lucian Trofin Director General Eisberg Romania, detalii www.revistaprogresiv.ro
Green Factory a finalizat achiziția Eisberg România și Eisberg Ungaria
Green Factory a finalizat achiziția Eisberg România și Eisberg Ungaria. Această mișcare se încadrează în strategia companiei, ce vizează pe...
Coca-Cola numește un nou executiv pentru businessul din Europa. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Coca-Cola numește un nou executiv pentru businessul din Europa
Coca-Cola anunță noi schimbări în cadrul companiei, Luisa Ortega preluând de la 1 septembrie funcția de președinte al Unității Operaționale...
HEINEKEN, profit în creștere cu 7,4% în ciuda dificultăților de pe piețele din Europa și America. Pentru detalii, accesați revistaprogresiv.ro
HEINEKEN, profit în creștere cu 7,4% în ciuda dificultăților de pe piețele din Europa și America
Producătorul olandez de bere HEINEKEN a raportat o creștere de 7,4% a profitului operațional organic în prima jumătate a anului 2025, de 2,03...
PwC: Tot mai mulți români evită alimentele ultraprocesate și folosesc dispozitive pentru monitorizarea sănătății. Pentru detalii, accesați revistaprogresiv.ro
PwC: Tot mai mulți români evită alimentele ultraprocesate și folosesc dispozitive pentru monitorizarea sănătății
Aproape 70% dintre respondenții sondajului Voice of the Consumer 2025 realizat de PwC România folosesc aplicații sau dispozitive inteligente, care...