P&G raportează vânzări în creștere, dar estimează un impact puternic al tarifelor asupra businessului
P&G, compania care are în portofoliu mărci precum Ariel, Pampers, Gillette, Head & Shoulders sau Fairy, raportează vânzări nete de 20,89 miliarde de dolari în al patrulea trimestru, în creștere cu 2%. 
În perioada aprilie-iunie, veniturile nete ale companiei au ajuns la 3,62 de miliarde de dolari, în creștere de la 3,14 miliarde, cu un an în urmă.
„Am înregistrat venituri și profit în creștere în anul fiscal 2025 și am returnat sume importante către acționari într -un mediu dinamic, dificil și volatil”, a declarat Jon Moeller, CEO P&G.
Rezultatele companiei vin la doar o zi după ce P&G a anunțat că Shailesh Jejurikar, COO, îl va înlocui pe Jon Moeller în funcția de președinte și CEO, începând cu 1 ianuarie 2026.
Pe fondul unui climat incert cauzat de politicile tarifare ale administrației Trump, consumatorii sunt mai temperați și își ajustează bugetele. Potrivit unui alt executiv din cadrul companiei, din 2026 aproape un sfert din portofoliul P&G va suferi creșteri de prețuri din cauza tarifelor și a investițiilor în inovații, creșteri menite să compenseze un impact de aproximativ un miliard de dolari asupra costurilor.
Prin produsele sale, P&G ajunge la aproximativ cinci miliarde de oameni din întreaga lume. Compania are unul dintre cele mai puternice portofolii de branduri, lideri în categoriile lor, precum: Always, Ariel, Crest, Fairy, Gillette, Head & Shoulders, Lenor, Olay, Oral-B, Pampers, Pantene, Tide, Vicks, Viakal, Swiffer, Aussie. Comunitatea P&G include operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume.








