Peste 450 de manageri și-au anunțat prezența la Conferința Progresiv 2017
Nu mai puțin de 450 de profesioniști din FMCG și domeniile conexe au confirmat prezența la cea de-a 17-a ediție a Conferinței Progresiv, evenimentul de referință al pieței FMCG românești, desfășurat în acest an între 15-17 martie 2017. Evenimentul aduce trei zile pline de insighturi, speech-uri inspiraționale și oportunități de networking cu profesioniști de top din industria de retail și FMCG.
Tema de anul acesta a conferinței, Paths to Growth, aduce în discuție principalele direcții care trebuie urmate pentru a readuce creșterile pe termen mediu și lung. Astfel, dintre subiectele ediției vor fi abordate subiecte precum motoarele de creștere a economiei locale, statusul actual al industriei FMCG și drivere de creștere pentru 2017 și următorii ani, dar și viziunile retailerilor pentru creșteri sustenabile.
Invitatul special al ediției este Dave Birss, International Speaker on Creativity and Innovation, Founder of OpenForIdeas.org. El este unul dintre cei mai respectați specialiști din industria creativă. Pe scena Conferinței Progresiv, Dave nu doar va spulbera toate miturile și pre-concepțiile legate de inovație care blochează oamenii să vină cu idei noi, dar va prezenta și cele mai noi metodologii, rezultate și bune practici în domeniu, scopul său fiind de a determina companiile să se concentreze pe crearea unei culturi axate pe creativitate și inovație.
Conferința se va bucura de participarea, în calitate de speakeri, a unor nume de referință în industria alimentară și de retail, printre care menționăm: Alexandru Vlad (CEO-ul Selgros Cash & Carry România), Dennis Biernatzki (General Manager Rewe România), Peter Mueller (CEO-ul Heidi Chocolat), Ondina Olariu (Shopper Marketing Director Geometry Global România).
Speakerii din research - Guillaume Guerrin (Head of Online & Mobile Research Ipsos Europe, CIS & Africa), Luca De Nard (General Manager Nielsen România) și Raluca Răschip (Consumer Goods & Retail Director GfK România) - vor aduce insighturi valoroase despre consumator, dar și informații despre statusul actual al industriei și potențialul de creștere a categoriilor.
O premieră a ediției este abordarea unui subiect considerat revelația ultimilor ani în marketingul internațional: neuromarketingul. Speakerul care va prezenta acest concept și va exemplifica prin aplicații concrete în FMCG este Ana Iorga - Founder & Chief Neuroscientist Buyer Brain.
Totodată, speakerii din cadrul celor două sesiuni de prezentări desfășurate în paralel vor aduce studii de caz cu start-upuri care au adoptat modele de business inovatoare în retail și FMCG, precum și studii de caz cu proiecte derulate în retail pentru îmbunătățirea experienței de cumpărare pentru creșterea eficienței promoțiilor.
Agenda finală a conferinței este disponibilă pe site-ul evenimentului, iar broșura evenimentului poate fi accesată aici.
Ediția a 17-a a Conferinței Progresiv se bucură de susținerea unui număr mare de parteneri.
Platinum Partners: Fuchs Condimente, HL Display, IQOS, Haagen Dazs, Maresi Foodbroker și Selgos;
Gold Partners: Ursus, Zuzu, AD Production, PPD, SAM Mills, Graphtec, Sensodyne, Mercury360, Caroli;
Silver Partners: Imersia, MOL Romania, Domeniile Sâmburești, UP România, Viile Metamorfosis, International Bloemen, Hochland,
Beverage Partner: Coca-Cola HBC România;
Coffee Partner: JDE;
Digital Partner: Samsung;
Engagement partner: Zoniz;
Creative partner: The Mansion;
Branding Partner: Inoveo;
Official Car:Automobile Bavaria;
Solution Partner: IT Genetics.



